Athlon Power Skrevet 8. juli 2003 Skrevet 8. juli 2003 Jeg skal spille worms på hytta men får ikke til å spille selve spillet. Menyene teams options osv funker men når jeg går inn for å spille spillet får jeg svart skjerm. Mine specs: 1,4 Pentium M ATI Mobile 9000 32mb DDR SXGA 1460 oppløsning Dell Lattitude D 600 Takk for all hjelp
Andreaz_ Skrevet 11. juli 2003 Skrevet 11. juli 2003 Jeg tror det er noe med grafikk kortet. (etter mine erfaringer saa kommer svarte skjermer av at graffikk kortet ikke klarer oppgaven, og burde blitt byttet ut) desuten saa faar du ikke noe spess bra kort i de beare bare PCene til Dell
jokki Skrevet 11. juli 2003 Skrevet 11. juli 2003 Tror at det er noe kluss med driverene dine.¨ edit: så hvilket worms det var. Worms Ruler
It's me Skrevet 11. juli 2003 Skrevet 11. juli 2003 Tror at det er noe kluss med driverene dine.¨ Nye drivere bør gjøre susen.
Ar`Kritz Skrevet 11. juli 2003 Skrevet 11. juli 2003 Jeg tror det er noe med grafikk kortet.(etter mine erfaringer saa kommer svarte skjermer av at graffikk kortet ikke klarer oppgaven, og burde blitt byttet ut) desuten saa faar du ikke noe spess bra kort i de beare bare PCene til Dell Haha, morsommen! Ok, det hjelper kanskje å kjøre spillet i kompatibilitetsmodus for windows 9x.
Anbefalte innlegg