Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

KONF gave til kjæresten?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konfirmasjonsgave er ikke lett, men jeg ville gått for smykker. Vet at jeg hadde blitt veldig glad, og tror de fleste jenter ville blitt det. Men helst fra gullsmed, sånn at hun får noe ordentlig. Men valg av gave kommer jo også veldig ann på hvordan jenta er.

Lenke til kommentar

Smykker! Bare legg litt penger i det (ikke gidd å kjøpe noe på Glitter, liksom) og sørg for at det er spåass klassisk og stilrent at hun kan bruke det lenge.

Ikke gravèr inn noe, for dere er sikkert ikke sammen om 3- 4 år likevel. På den måten kan hun fortsatt bruke smykket :D

Lenke til kommentar

Tror du ikke helt har forstått poenget med gaver mellom kjærester her. Selve smykket er jo en ting, men hva smykket symboliserer, at en som er glad i deg kjøpte det til deg og gjorde det ekstra personlig, så det er unikt, er jo mye viktigere. Om man kun er ute etter et objekt, er jo ikke forholdet verdt noen ting.

 

Selv jeg, som aldri har vært i et forhold, forstår det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Smykke er en fin gave til dama på konfen ja, spesielt om du faktisk legger litt penger i det og kjøper noe ordentlige greier. En pen og stilfull klokke kan også være en god idé, eller noen fine øredobber eller ringer.

Ellers er damer i den alderen glad i litt personlig/hjemelaget også. Et selvskrevet kort, et innrammet bilde av dere to, en billig fotobok fra japanphoto med bilder av dere, eller alt dette sammen med noe av det over ville nok falt i smak.

Legge litt penger i en kosedag for henne hadde jo også vært noe. Gi billetter til noe hun har veldig lyst å dra på (konsert, forestilling, aktivitet, spisested) og gjøre en date ut av dette kunne også vært noe :)

 

Enhver dame i et forhold ønsker å føle seg spesiell, og et gravert smykke tror jeg kan gi jenta akkurat denne følelsen. Jeg tviler også på at hun ville brukt et smykke etter et brudd uavhengig om det var gravert eller ikke. Nå har jeg ingen erfaring i forholdbiten, men har såpass med vett at jeg føler meg sikker på det.

 

 

Lykke til med letingen :)

Endret av FredrikV.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...