TMB Skrevet 15. februar 2011 Skrevet 15. februar 2011 (endret) Hei. Virker som at HDMI outputen er delvis kaputt? Om jeg kobler til HDMI-utgangen så får jeg no signal på skjermen, så jeg bruker for tiden et DVI -> HDMI-adapter. Finner heller ikke noe sted å aktivere HDMI output i CCC. Maskinen finner skjermen når den er koblet til, jeg kan sette den opp og endre oppløsning etc, men bildet er ikke-eksisterende :S Har nyeste Catalyst Endret 15. februar 2011 av TM B
Cloud Skrevet 15. februar 2011 Skrevet 15. februar 2011 Har hatt eksakt samme problem selv, men var med en integrert ati grafikkløsning på et Asus HK. Der fungerte rett å slett ikke HDMI på min nye tv. Prøvde det meste som var mulig å prøve, og etter noen timer på google kom jeg frem til at det aldri vil funke heller. Har du mulighet så prøv gjerne å koble den opp mot en annen skjerm som støtter HDMI hvis du har. (Antar at du har prøvd dette hvis mulig men..) Jeg endte rett å slett opp med å kjøpe et Nvidia kort for å være på den sikre siden. Fortsatt usikker på hva som faktisk er feil siden det fungerte 100% i mitt tilfelle med en 42" tv, men når en 60" ble koblet til ble det svart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå