Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anal første gang?


yeeh

Anbefalte innlegg

Hei :) Meg og dama prøvde oss på analsex for første gang i helga. Det var et mer halvhjerta forsøk, og vi fant ut at det kanskje ikke var rette tid eller sted for det.

 

Derfor lurer jeg på noen ting angående dette siden det muligens snart blir noe av.

 

For det første, hva er viktig før vi begynner penetreringen? Mye glidemiddel og varme opp med fingrene, eller hva?

 

Jeg er heller ikke så veldig fan av å få avføring i sengen, så er dusjen et fint alternativ? Blir det mye søl?

 

Kondom eller ikke kondom? I og med at det mest sannsynlig kommer til å skje i dusjen er det jo mulighet for å vaske seg med en gang, men er det en annen grunn til å bruke kondom?

Vi har vært sammen i 2 år, og hun går på pilla så det er ikke med tanke på kjønnssykdommer.

 

Og til dere som har prøvd det, både jenter og gutter: Hvordan er det? vil ha begges synspunkt her :)

 

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Analsex er digg! Det er viktig å ta seg god tid, bruke mye olje, og sørge for å bruke noen fingre først for å få dama di til å slappe av og bli komfortabel med situasjonen. De første gangene er det ikke sikkert at hun vil ha noe mer enn akkurat penishodet inni, eller kanskje ikke det en gang. Det er viktig å prøve seg fram, og ikke "kjøre på" i analen - det kan fort bli ubehagelig. Og så er det greit at hun ligger i en komfortabel stilling, noe som for de fleste vil være på ryggen. Tenker at det kanskje blir litt kronglete å ha analsex i dusjen for første gang? Med mindre dere har en stor dusj da... :)

 

Jeg har aldri opplevd noe søl ved analsex, og vi synes det er best uten gummi. Jeg er dame btw. ;) Lykke til!

Lenke til kommentar

Huff, jeg vil ikke anbefale dusjen iallefall :S Svimte av en gang da jeg hadde sex i dusjen pga varmen.

 

Jeg har hatt anal sex 2 ganger, har noen delte følelser om det, men jeg syns iallefall det er noe man absolutt må prøve hvis man er lei det første hullet ;)

Lol, pyse.

 

KONDOM ER VIKTIG, om du får bæsj på kjøttstakan så er det fort at du må på legebesøk den uka. Når jeg prøvde det hadde dama "forberedt seg". Du kan velge å hjelpe henne, men da kan det ta lang tid før det blir noe action.

Lenke til kommentar

KONDOM ER VIKTIG, om du får bæsj på kjøttstakan så er det fort at du må på legebesøk den uka.

Hvordan tror du venterommene til legekontorene rundt omkring hadde sett ut dersom det du skriver der hadde vært sant? :ermm:

 

Til temaet:

Oppvarming er viktig. Dusj -> tunge -> finger -> 2finger ->buttplug -> ready to go. Lykke til :)

Endret av lperik
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvordan tror du venterommene til legekontorene rundt omkring hadde sett ut dersom det du skriver der hadde vært sant? :ermm:

Bæsj i kølla (urinveisinfeksjon) er ikke noe å tulle med. Du får ikke pisse på flere dager, må drikke appelsinjuice i 200 000 år etterpå, og pencilinkur. Inte kool.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan tror du venterommene til legekontorene rundt omkring hadde sett ut dersom det du skriver der hadde vært sant? :ermm:

Bæsj i kølla (urinveisinfeksjon) er ikke noe å tulle med. Du får ikke pisse på flere dager, må drikke appelsinjuice i 200 000 år etterpå, og pencilinkur. Inte kool.

Aldri vært noe problem her, det du skriver der er nok kraftig overdrevet.

 

Uansett, det som derimot kan være greit å passe på er å vaske seg før en evt skal ha vaginalt samleie etterpå, om ikke kan jenta få litt funky lukt der nede.. :ph34r:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Aldri vært noe problem her, det du skriver der er nok kraftig overdrevet.

 

Uansett, det som derimot kan være greit å passe på er å vaske seg før en evt skal ha vaginalt samleie etterpå, om ikke kan jenta få litt funky lukt der nede.. :ph34r:

 

Det vil definitivt føre til urinveisinfeksjon. Bakterier fra avføring er den mest vanlige grunnen til hvorfor jenter får urinveisinfeksjon.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...