Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Samfunnet har liten toleranse for jenter!


Anbefalte innlegg

Jenter vil ha drittsekker. Å gjøre så mye som mulig med så mange jenter som mulig er noe som hører til den rollen.

Zarac, det er mange jenter som vil ikke ha drittsekker. Og jeg er ikke enig at gutter vil ha trofaste jenter, det er, dessverre, nok gutter, som vil ha "dritte" jenter også.

 

Jeg kom med en veldig grov forklaring. Det finnes unntak. Ja, det finnes gutter som ikke bryr seg om noe annet enn utseendet til jenter.

 

Samtidig vil jeg fortelle at dere jenter ikke vet selv hva dere vil ha.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker faktisk jenter som kan slå seg litt løs og drikke litt mer enn 2 slurker av glasset. Ikke fordi jeg skal utnytte det, men at det faktisk finnes noen jenter som ikke bare er noen overlegne divaer som sitter med baren og prater med den råkjekke bartenderen, men som faktisk er ute på gulvet og/eller prater med vilt fremmede. Det er bare hyggelig :)

 

-Gutt 19

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva legger du i å velge her? Det er mange faktorer utenom de biologiske som bestemmer hva vi liker. Om du mener andre ting som påvirker heller ikke gir oss noe valg, hva skiller tilfellet med reproduksjon fra samtlige andre handlinger i livet?

 

AtW

Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Ja, jeg er helt enig i at det er mange faktorer utenom biologiske. Det finnes utallige miljømessige faktorer, samt perspektiv har påvirkning. Nå føler jeg jeg er innom noe jeg har mindre peiling på, men jeg sier det allikevel: at perspektiv, oppfatning og andre bevisste konsepter, utgjør en mening, og er ganske uavhengig av hva man liker eller ikke.

 

Uansett, jeg kan virke som en biologi-nazi, men det er fordi biologien forklarer slike fenomen enklere og med større troverdighet enn sosiale konstruksjoner. Uavhengig av dette mener jeg at både biologi og miljø fører til grunnleggende underbevisste mekanismer. Dette betyr ikke at man voldtar folk man er kåt på, men det betyr at du vil få lyst til å "voldta" en spesiell person (for sex, ikke vold) - og dette inntrykket vil ikke forandre seg på tross av alle våpen pannelappen kan komme med.

 

Underbevisstheten vår blir også påvirket av hva vi gjøre igjennom livet. Attrasksjon er ganske sterkt påvirket av hva vi tenker, og ikke minst gjør over tid. Vi kan i praksis i ganske stor grad "velge" hva vi blir tiltrukket av, i den forstand at våre handlinger påvirker dette ganske mye.

 

AtW

Lenke til kommentar

TS her

 

Det var faktisk et par "venninner" jeg kjenner som kom med kommentarer at de ikke var vandt med at jenter drakk så mye og oppførte seg slik. (Flørter mye, tar mye oppmerksomhet generelt, henger rundt gutter ol.) Er aboslutt ikke slik at jeg drikker slik at jeg sovner eller spyr.

 

Har aldri hørt en gutt har sagt noe. Men tror ikke akkurat de ser på meg som "kjæreste materiale" når jeg er så "vill" på en måte..? :innocent: Eller hvor mye bryr dere dere om det egentlig?

 

Jeg synes i alle fall det bare er gøy å gjøre litt ut av seg når man først er ute å har det gøy. Kjedelig å bare sitte i sofaen å se i taket liksom :tease:

 

Du høres ut som eksen min og hvordan hu ble etterhvert med den nye ''festvennina'' si. Det endte med at jeg slo opp. Det sier litt.

Fuck.

Endret av michael691
Lenke til kommentar

Underbevisstheten vår blir også påvirket av hva vi gjøre igjennom livet. Attrasksjon er ganske sterkt påvirket av hva vi tenker, og ikke minst gjør over tid. Vi kan i praksis i ganske stor grad "velge" hva vi blir tiltrukket av, i den forstand at våre handlinger påvirker dette ganske mye.

 

AtW

Er enig i dette, men tror at handlingene er sterkt influert av ytre omgivelser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...