Gå til innhold

Hvor får jeg tak i DENNE frakken?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Spottet denne i en Gossip Girl episode :D

Nytt bilde:

00608310726.jpg

Tilbrakte 6 timer i Bergen i går i et ukjent antall butikker og letet, men fant ikke noe som engang lignet! Har denne typen frakk et navn? :)

Den på bildet koster vel mange tusen kroner, så jeg er mer interessert i noe billigere men av samme typen.

Endret av Toppris
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ute etter en frakk med hette? Du kan prøve en duffelcoat, men det bildet der er alt for dårlig til å kunne anbefale noe spesifikt.

Skrevet

Jeg sa ikke at det var samme, jeg sa bare det var nytt bilde :)

Jeg tror dog det er den samme; han har vel ikke to like med forskjellig farge? Sikkert bare dårlig bilde.

iexqVU.JPG

Skrevet

Hehe, jeg har prøvd å finne en "Fashion designer" eller "Clothings responsible" e-mail, uten hell.. Jeg sendte inn en e-mail til en gossip girl FAN-side, hvor en jente visstnok prøver å finne alle klærne seperat til det som blir brukt i serien (dog bare av jentene).

På eBay fant jeg dog derimot DENNE :)

Syntes den var snazzy :) Nå nærmer jeg meg!

Skrevet

Det er da massevis av butikker som har det. Så lenge man går i en ordentlig herreforretning, og ikke en fjortisbutikk som Carlings har de nok minst en modell.

Skrevet

Ja, kan være. Kommer an på budsjett og, er sikkert en del dyrere i dissa skikkelig butikkene. Jeg betalt 750 på halv pris, synes det var billig. Var det eneste fine jeg fant på Carlings også da. Ellers var det rosa og lilla chinos, og klovneskjorter. :D

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...