Nani95 Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Har en oppgave jeg må gjøre i tysk til i morgen. Vi bruker boka Auf Deutsch 3, noen som vet om det finnes en webutgave eller har en slik liggende hjemme og kan si meg hva det står? Hvis ikke: Noen bra unnskyldninger? )
Minamo Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Kan du ikke låne boka, kopiere det du trenger av noen i klassen? Eller få noen til å fortelle deg det over tlf?
Nani95 Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Skrevet 10. februar 2011 Kan du ikke låne boka, kopiere det du trenger av noen i klassen? Eller få noen til å fortelle deg det over tlf? Selvfølgelig, det gjør vi alltid når vi glemmer bøker i andre fag! Men greia er at jeg er den eneste i klassen som har tysk, hehe
Bozzeye Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Da spør du noen i tyskklassen din. Jeg regner med du ikke har tysk alene. 1
ChaosPredicted Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Hvis ikke: Noen bra unnskyldninger? ) "Hei lærer. Jeg glemte å ta med meg boken i går. Jeg forstår hvis jeg får en anmerkning, men kan jeg få lov til å bruke langfri til å gjøre leksen og levere den før skoledagen er over?" Hadde du vært min elev hadde jeg gitt deg denne muligheten, rett og slett fordi du er ærlig, og åpenbart viser at du ikke forsøker å snike deg unna på grunn av latskap.
Nani95 Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Skrevet 10. februar 2011 Hvis ikke: Noen bra unnskyldninger? ) "Hei lærer. Jeg glemte å ta med meg boken i går. Jeg forstår hvis jeg får en anmerkning, men kan jeg få lov til å bruke langfri til å gjøre leksen og levere den før skoledagen er over?" Hadde du vært min elev hadde jeg gitt deg denne muligheten, rett og slett fordi du er ærlig, og åpenbart viser at du ikke forsøker å snike deg unna på grunn av latskap. Brukte den på samme lærer for 2 dager siden, hehe
Nani95 Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Skrevet 10. februar 2011 Da spør du noen i tyskklassen din. Jeg regner med du ikke har tysk alene. Jeg har tysk alene på mitt nivå, jo. Liten ungdomsskole..
Pseudopod Skrevet 10. februar 2011 Skrevet 10. februar 2011 Da er sikkert tysklærern din glad bare for at noen i det hele tatt vil lære tysk . Spør om å få gjøre det i matfri du, som foreslått over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå