Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Wigan

Smågal

35 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Suarez lager så mye trøbbel i forsvaret! Gleder meg til å se resten av kampen! Tror på 2 mål til idag. 1 til av Meireles og 1 til Suarez :)

Skrevet (endret)

Faen, jeg var skråsikker på at kampen begynte 5!!

For håpe 2. omgang blir et målkalas da.

edit: Jeg spyr av Uwe. Fyren tror han kan alt, og snakker så ekstremt dårlig engelsk........

Endret av Pirja
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Flott av Kelly og Meireles. Suarez med en lei filming i starten, men ellers bra so far. Satser på at han netter.

Lucas har vært farlig idag, and not in a good way.

PS: Adam med assist.

Skrevet

Så gøy å høre Rösler prate.

He had the sjangs to score there. Fantastisk :!:

Gjøken har garantert gått på samme skole som Petter Solberg.

Skrevet

Meireles is the man, praktfult mål. minnet litt om Torres sitt første goal denne sesongen? mot west brom.

Får håpe Suarez får til ett mål, hjelpe til å selvtilliten hans , han er arbeidsvillig hvetfall

Skrevet

Meireles har en helt vanvittig god skuddteknikk og er veldig dyktig til å finne ledig rom. Spillemessig som i passinger og overblikk mm syntes jeg han er langt under pari. Vanskelig spiller å bli klok på imo. Spiller ikke godt, men han gjør jo det som er vanskeligst og viktigst i fotball, nemlig å score.

Wigan er heeeelt fæle i forsvar, men de er på høyde med liverpool ellers i spillet, akkurat som Fulham var her forleden. Hadde ikke vært noe å si på om bortelaget får med seg noe her foreløpig.

LFC har de nødvendige marginene om dagen, men de har de jobbet hardt for å få også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...