Gå til innhold

Finne pris på utgått Volcom-jakke.


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Nå på lørdag var jeg på et utested og hadde meg en pjolter eller tolv. Jeg leverte inn jakken min i betjent garderobe og når jeg skulle hente den igjen kunne de ikke finne jakken. Nå må utestedet erstatte jakken, men jeg sliter med å finne den noe sted og kan derfor ikke finne summen utestedet skal erstatte. Mulig den er gått ut av produksjon. Kjøpte den på Urban i julen 2009. Det var en Volcom Scout frakk i grå.

 

Noen som vet om Volcom/Urban har et slags arkiv over produkter og priser? Og hvis ikke; Hvordan kan jeg finne ut av prisen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De tar ikke telefonen. :(

 

Hvis det er slik synes jeg det er veldig merkelig. Kan jo ikke kjøpe en identisk jakke tilbake og hvis jeg da ønsker samme jakken vil jeg lide et tap som følge av deres uaktsomhet. Tror det er sånn som du skildrer på biler, men tror ikke det er så lett å gjennomføre på andre gjenstander.

 

Uansett har de sagt seg enige i å betale det fulle beløpet så det er ikke så veldig relevant.

Lenke til kommentar

Jeg er overrasket over at de overhodet gjør vurderingen. Biler er lette å verdsette, alskens kommoditeter som jakker, bukser o.l. er langt vanskeligere å fastsette verdien av (hvis de nå ikke bruker nypris) så jeg ville trodd at slike utesteder opererte med en standard erstatningssum som de betalte ut i slike tilfeller.

Lenke til kommentar
Nå er jeg heller ikke ekspert på jus, men er det ikke slik at det er verdien av jakken slik den var da du mistet den som skal erstattes, slik at du ikke får like mye som den kostet originalt?

 

Nei.

Når du først avkrefter det kan du gjerne fortelle hva som er fakta da. :)

 

Da er det naturligvis motsatt da. Slik at du får erstatning for hva plagget kostet originalt.

Lenke til kommentar
Nå er jeg heller ikke ekspert på jus, men er det ikke slik at det er verdien av jakken slik den var da du mistet den som skal erstattes, slik at du ikke får like mye som den kostet originalt?

 

Nei.

Når du først avkrefter det kan du gjerne fortelle hva som er fakta da. :)

 

Da er det naturligvis motsatt da. Slik at du får erstatning for hva plagget kostet originalt.

Han avkreftet kun min hypotese, han bekreftet ikke det motsatte.

Lenke til kommentar
Nå er jeg heller ikke ekspert på jus, men er det ikke slik at det er verdien av jakken slik den var da du mistet den som skal erstattes, slik at du ikke får like mye som den kostet originalt?

 

Nei.

Når du først avkrefter det kan du gjerne fortelle hva som er fakta da. :)

 

Da er det naturligvis motsatt da. Slik at du får erstatning for hva plagget kostet originalt.

Han avkreftet kun min hypotese, han bekreftet ikke det motsatte.

 

Utestedet er pliktig til å erstatte hans økonomiske tap. Den eneste muligheten for å løse det i praksis er å erstatte kjøpsprisen. Det er ikke mulig å fastslå verdien på jakken når den er forsvunnet.

 

 

Hate to break up the party, but:

 

Noen som vet om Volcom/Urban har et slags arkiv over produkter og priser? Og hvis ikke; Hvordan kan jeg finne ut av prisen?

 

Hvorfor i alle dager spør du tilfeldige personer på

internett om det i stedet for å bare kontakte butikken?

Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager spør du tilfeldige personer på

internett om det i stedet for å bare kontakte butikken?

 

Som sagt før ringer jeg sikkert 3 ganger dagen, men de tar ikke telefonen. Butikkene tar telefonen, men de sier bare jeg skal ringe hovedkontoret og hovedkontoret har tydeligvis telefonskrekk.

Lenke til kommentar

Jeg tviler meget sterkt på at det ikke er noen som har vært tilgjengelig for å ta telefonen siden klokken 14 i går, så hvis det er tilfellet foreslår jeg at trådstarter anstrenger seg en liten smule mer.

 

Var det dette jeg lagde topic for å få hjelp til? Jeg forsøker så godt jeg kan å få tak i dem. Jeg foreslår at du holder helt kjeft og heller finner deg et annet sted å trolle for du kan faen ikke vite hvor hardt jeg har prøvd. Forbanna knehøne.

 

Hva med en e-mail? Unngår i det minste telefonskrekken..

 

Skal prøve meg på det.

Endret av GrandMa
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...