Clappy Skrevet 9. februar 2011 Skrevet 9. februar 2011 Heisann. Spilte WoW de første årene etter at det kom, men slutta ettersom jeg fikk andre interesser. En av hovedgrunnene til at jeg slutta var VGS, da jeg hadde bestemt meg for å bli håndverker. Jeg slutta å henge med "WoW"-kompisene mine fra ungdomsskolen, og hadde derfor ikke særlig interesse av å spille lenger. Men for noen uker siden begynte jeg i en ny bedrift som rørleggerlærling, og fikk høre at flere der spiller wow. Dette ble jeg svært overrasket over, så mitt spørsmål er som følger: - Hva jobber dere som spiller WoW som? Evt. - Hvilken utdanning tar dere? Håper folk kan ta seg tid til å svare : )
John Keats Skrevet 9. februar 2011 Skrevet 9. februar 2011 Arbeidsledig. Det er, før jeg begynner på skole for å ta realfag for så å studere fysikk.
carzas Skrevet 9. februar 2011 Skrevet 9. februar 2011 Studerer til siviløkonom, går tredjeåret nå. I tillegg jobber jeg backoffice i et aksjemeglerhus deltid.
ZealD Skrevet 9. februar 2011 Skrevet 9. februar 2011 Holder på med en treårig bachelor utdanning i Spilldesign
Sondring Skrevet 9. februar 2011 Skrevet 9. februar 2011 Wow er vel ikke helt en fjortis greie da <.< Jobber som sivilingeniør der jeg utvikler verktøy for oljeboring.
Zondra Skrevet 9. februar 2011 Skrevet 9. februar 2011 Jobber nå som IT, men utdannelse som Data Elektroniker.
Necleto Skrevet 9. februar 2011 Skrevet 9. februar 2011 Utdannet Dataingeniør med spesialisering på nettverkssikkerhet og drift. Jobber som satellitt driftsingeniør.
The Doctor Skrevet 9. februar 2011 Skrevet 9. februar 2011 (endret) Skoleelev for øyeblikket, går VG3. Usikker på hva jeg skal gjøre, enten blir det læretid som kokk, eller så blir det å utdanne meg til noe innen reiseliv. Har hatt tidligere jobber som både kokk og servitør. Endret 9. februar 2011 av Friksjon
Oskov Skrevet 9. februar 2011 Skrevet 9. februar 2011 Jeg har akkurat gått tilbake til skolebenken, og tar en utdannelse innen økonomi.
Lednar Skrevet 9. februar 2011 Skrevet 9. februar 2011 IKT lærling, og ingen spiller WoW (spilte før jeg )
-Léon- Skrevet 9. februar 2011 Skrevet 9. februar 2011 (endret) Godsekspeditør. Edit: Utdannet Platearbeider med fagbrev. Endret 10. februar 2011 av -Léon-
Mato Skrevet 12. februar 2011 Skrevet 12. februar 2011 utannet til fuckall jobber som ndt inspektrør i olja 2
Error Skrevet 14. februar 2011 Skrevet 14. februar 2011 (endret) Skoleelev på VGS 1 for tiden, blir realfag om et halvt år. Kommer mest sannsynlig til å ta videre utdanning innenfor økonomi og lederskap. Endret 14. februar 2011 av Error
EirikLago Skrevet 14. februar 2011 Skrevet 14. februar 2011 Grunnkurs Elektrofag. Jeg likte den posten av to grunner, linja du gikk og bildet du har : D On topic: Går Grunnkurs Elektrofag, Utdanner meg til å bli signalmontør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå