EmilFabian Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Hei! Vurderer å kjøpe meg Sigma 70-300mm F4-5.6 DG Macro, men er litt i tvil når det gjelder bildekvalitet osv. Noen som kan anbefale? mvh EF
Nautica Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Prisen på objektiver er synonymt i forhold til prisen,jo billigere jo dårligere. Det mest anbefalte objektivet til Canon i budsjettsegmentet er Canon 55-250 IS, her får du et veldig godt objektiv med stabilisering for en rimelig penge. Når man bruker et teleobjektiv er stabilisering eller stativ et nødvendighet, spesielt på rimelige objektiver.
C-angel Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 (endret) Min anbefaling er - dropp det! Canon sin 55-250 er heller og anbefale. Hvis du vil kjøpe brukt ser jeg det ligger en her for en billig penge. EDIT: Der var jeg greit treg på avtrekkeren... Endret 6. februar 2011 av C-angel
polljen Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Har hatt den og den er vel på langt nær førstevalget mitt. Støtter anbefalingen av 55-250 hvis du skal ha ett "budsjettobjektiv". Hvis budsjettet er litt større og du ikke trenger opptil 300 mm, så er Canons 70-200 F4 (non-is) ett meget godt valg. Men prisen er selvsagt noe høyere og telen bare 2/3 av Sigmaen, men den er mye "skarpere" enn Sigmaen
Jørgen Sørheim Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Sier meg delvis enig med folk over. Sigmaen er bare å droppe, det er bortkastede penger. 70-200F4 er hvor det begynner å bli bra.
EmilFabian Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Skrevet 14. februar 2011 Takk for svarene! Da tror jeg at jeg dropper det :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå