ksvenheim Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 (endret) Hei, må ha meg en ny laptop før jeg skal ut på reise om en uke, og trenger noe portabelt som det samtidig er litt futt i. Prisområde ca 5000 kr. Har kikket på omtrent alt som er ute nå, og kommet til at det står mellom Acer TimelineX 1830TZ og ASUS UL30A Veldig usikker på hvilken som er best å velge her, dessverre har jeg ikke funnet noen anmeldelser av 1830TZ, finner masse på 1830T fra utenlandske sites, men det er så vidt jeg kan forstå en ganske annerledes modell. Hvilken av disse tror dere gir mest ytelse for pengene? UL30As batterilevetid er jo blitt skrytt opp i skyene, men 1830 kommer kanskje i nærheten? Størrelsene er jo forskjellige, men jeg regner begge som "ultraportable", så det er ikke av avgjørende betydning om den er 11,6 eller 13,3 tommer. UL30A begynner jo også å bli litt gammel (er fra 2009), 1830TZ er en forholdsvis ny modell. Setter pris på råd/erfaringer med disse modellene, siden det haster å gjøre et innkjøp siden jeg må ha maskinen senest på fredag. Endret 6. februar 2011 av ksvenheim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå