Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er sånn at R1/RB er contain med en annenforsvarer, og A(xbox) og x(ps3)er contain med den spilleren man er?

Må igjen si, fantastisk med at man nå kan slå rabona og hælspark hele tiden. Jeg kommer jo ikke til å gjøre annet på innlegg.

Endret av Teipball
Skrevet

Må bare smøre meg med tålmodighet her jeg sitter og ser filmer og leser diverse fifa tråder rundt omkring. Finner det fortsatt ikke på ps3, noen som vet om det er tidsatt til når de slipper demoen på ps3? :)

Skrevet

Den er på PS3, men bare hvis du har en US-konto. Det tar rundt fem minutter å lage. Du lager en ny konto. Du sier at du bor i USA. Du leter frem en adresse. Ferdig. Deretter går du på PSN Store, søker FIFA 12, og laster den ned.

Skrevet

Kjøpte meg NHL 12 for en ukes tid siden og det er fint å se at Fifa tar etter på noen områder. Liker systemet med sliders i NHL som gjør at man kan justere det meste av oppførselen til AI og vanskelighetsgraden. Håper det blir like bra i Fifa. Pro Evo har jo hatt mye fokus på å la spilleren tilrettelegge spilleopplevelsen, noe jeg alltid har vært fan av.

Skrevet

For meg er det så godt som uaktuelt å spille på med andre settings enn de som er standard "ranked", så det har lite å si for meg, men forstår at det er nyttig for en del andre.

Skrevet

Blei veldig i tvil om jeg kommer til å like fifa 12 akkurat nå, forsvar har alltid vært mine svake side uansett og nå blei det bare enda verre... Kanskje det blir PES på meg istedet hvis jeg ikke blir vandt med slik forsvaret fungerer nå..

Skrevet

Flikk bak, flikk til siden. 5*. Det er en rimelig lett finte, så du får nok dreisen på den.

Noen som har fått til en Bergkamp-flikk?

Jeg fikk den til en gang. Tror det gikk mere på flaks, siden jeg ikke var helt sikker på hva jeg gjorde. Det var uansett veldig lekkert, siden jeg slo den forbi ene midtstopperen og hadde fri bane mot mål.

Skrevet

Brukte "overstegsfinte" i NHL99, tror jeg. Altså, gå til venstre med kølla men ikke ta med pucken, gå til høyre med kølla uten pucken, gå rett frem. Var helt konge.

Jeg foretrekker dog pass and move i FIFA. Når en spiller får ballen, maks to touch så er den på vei til nestemann.

Skrevet

Jeg vil ikke begrense meg selv som FIFA-spiller. Dessuten er det få ting som er så tilfredstillende som å drible av tre - fire mann og score et mål.

Det virker også som om det kommer til å være viktigere å kunne drible i 12.

Skrevet

Det virker sånn pga alle videoene med folk som faktisk får til driblinger og passerer motspilleren, ja. Merk at dette er skillmoves fra 5-star players, og de er det vel ikke akkurat mange av, regner jeg med.

Skrevet

Det er jo en god del av dem. Jeg synes iallfall det ser ut til at du faktisk må passere spillere oftere i 12 enn 11. Det er ut i fra det jeg selv har følt når jeg har spilt demoen. Det er ikke like lett å prikke inn innlegg uten å måtte drible av backen.

Skrevet

Finter er jo det kuleste med spillet, spesielt når du spiller med noen du kjenner. Ingen ting som å finte en på ræva, gå tilbake, og finta han en gang til.

Registrerte forresten at Messi har 4 stjerner, flott at de gjør det selv om han har best ball kontrol i spillet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...