akristina92 Skrevet 4. februar 2011 Skrevet 4. februar 2011 (endret) Heisann. Fikk låne et lydkort i dag, og holdt nettopp på å sette det i. Det bruker PCI-EX1_1 slottet på hovedkortet mitt som er et Gigabyte GA EX58-UD4P, men det viser seg at det rett og slett ikke passer inn. Det står en gigantisk chipset-kjøler i veien, og det er ikke mulig å sette lydkortet i det slottet. Hva kan jeg gjøre? Endret 4. februar 2011 av Flaringo
SirAmp Skrevet 4. februar 2011 Skrevet 4. februar 2011 hvis du ikke har skjermkort i ALLE de andre PCI-e slottene kan du bare sette det i en av dem.
akristina92 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Skrevet 4. februar 2011 Aha, trodde det var forskjell på de forskjellige PCI-E-slottene. Så jeg kan bare sette det i hvilket som helst PCI-E slot?
IskaldCola Skrevet 4. februar 2011 Skrevet 4. februar 2011 Aha, trodde det var forskjell på de forskjellige PCI-E-slottene. Så jeg kan bare sette det i hvilket som helst PCI-E slot? Ja
akristina92 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Skrevet 4. februar 2011 Funka flott, det. Takk, folkens!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå