Glomstul Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 For en tid siden kjøpte eg ny data. Eg har slitt med forskjellige problemer og lurer på om det er noen som kan hjelpe meg. Eg har eit Asus VIA KT400 hovudkort og eit microstar Ti4800 skjermkort. Eg gar innstallert drivere til begge korta. Har også service pack 1 til windows Xp. Sjølv om alt dette er innstallert oppstår det problemer. F.eks når eg skal inn på eit spel, tar det ca 30 sekunder før spelet "klikke", det er umulig å gjøre noe annet enn å restarte maskinen. Det er noen spel som virker, men det er spill med svært små krav til grafikk.Ein venn av meg meiner at det er hovedkortet som svikter, men kan ikke sette fingeren nøyaktig på kva det er. Han sier at det som skal til er en ny driver. Lurer derfor på kva noen her mener og om noen har tips til ein ny driver. Trenger hjelp snarest!!!!!!!!!!!!!
alex100 Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 litt mer info om ordet "klikke" ønskes? mener du at bilde fryser? kan hende det er varme problemer. sjekk at alle viftene (skjerkortet(?)) går rundt som de skal. og prøv å kjøre uten kabinett dør. har du kabinettvifte?
lars35 Skrevet 8. juli 2003 Skrevet 8. juli 2003 Dette problemet skyldes ofte de drivere som div produsenter benytter seg av! Prøv å laste ned Detonator drivere (Nvidia) og instaler dem. Det har fungert på en del kort jeg har surra med i det siste. Her er linken: http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_44.03 Lars.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå