Gå til innhold

Jeg synes vi bør kunne slette egne innlegg


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg ser mange dype innlegg, og vel begrunnede argumenter. Jeg støtter det meste Longwinded sier.

 

Mitt lille ønske er at det skal være mulig å kunne slette egne innlegg, eller egne ubesvarte tråder.

 

Stå for det man har sagt er en ting, men de som har sett kommentaren din vet hva du har sagt så å slette det vil jo ikke skade noen. I tillegg kan man jo sitere.

 

Å vise til " sånn er det bare", eller at du visste hva du godtok før du postet er jeg imot. Historie er det andre som bevarer, og man trenger ikke alltid å ha mer bevis enn at flere har sett det samme(Viser ikke til alle sammenhenger her). Hvis et innlegg var så viktig, kan en annen gjenskape det til en viss grad.

 

Jeg ser at Tomwaits har en visjon med dette forumet, og tilsynelatende har brukt MYE tid på det. Det står du i respekt av.

 

Hvorfor ikke ha en kvote på hvor mange innlegg en bruker kan slette i løpet av en mnd f.eks.?

Av respekt får de som har tatt seg tid til å svare er jeg enig i at tråder som er blitt besvart ikke skal kunne slettes av en bruker.

 

Nå snakker jeg selvfølgelig om innlegg en bruker selv har laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...