Gå til innhold

Ny toppmodell fra HTC?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 tommer passer meg fint. Har i dag vanlig Desire, og den synes jeg har fin størrelse. DHD blir litt for stor for mine lommer, så 3,7 - 4,0 burde være ideelt (kommer selvsagt også an på ramma rundt).

Skrevet
I likhet med flaggskipet Desire HD har den ikke optisk sensor, styreplate eller styrekule, men fire touchknapper, slik HTC har hatt på alle sine siste Android-modeller.

Og slik håper vi at de fortsetter! Den optiske sensoren er bare i veien og jeg har, ikke ved en eneste anledning, brukt den som er på min Legend.

Skrevet

Og slik håper vi at de fortsetter! Den optiske sensoren er bare i veien og jeg har, ikke ved en eneste anledning, brukt den som er på min Legend.

Jeg synes den er ganske fin jeg. Bruker den ofte til å flytte markøren i tekst og føler det er mer nøyaktig enn å trykke på skjermen. Desire btw.

Skrevet

Jeg bruker den optiske sensoren mye på min Desire og kommer til å savne den på min neste telefon.

Nå som jeg bruker en Gingerbread ROM, er den egentlig ikke nødvendig da Gingerbread har fått et "håntak" for å flytte cursor. Men jeg kommer til å savne sensoren til teksteditering og navigere små linker på websider. HTC sparte vel 3 kroner pr telefon på å fjerne denne...

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...