Gå til innhold

[Løst] Hvilke lønnsomme jobber kan jeg søke på som ikke krever utdanning? Har snart fagbrev innen service, men tenkte meg å prøve noe annet (ikke Rimi/Shell)


Anbefalte innlegg

Har noen ideer?

 

Det kan være nesten hva som helst, men IKKE noe banalt som kassemedarbeider, renholder eller telefonselger.

 

Fikk tilbud av en kompis om å jobbe på metallurgisk fabrikk, der trenger man visst ikke utdanning og får bra betalt.

Så hvis det kommer noen sånne forslag, blir jeg glad!

Endret av MrSnow
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke ta den jobben?

 

Hva med å jobbe i barnehage? :)

 

Hadde vært glad, men... den ligger i annen by. Barnehage sier du? Hmm det hadde vært gøy, men er det noe bra betalt? Får en liten om en stund, så jeg må finne noe lønnsom jobb skjønner du :D

Lenke til kommentar

Tja, barnehage er ikke BRA betalt, men helt greit. Men det er jo masse forskjellig du kunne gjort innen service som jeg antar er bedre betalt, for eksempel kundeservice. Hvor er det du bor?

 

Jo, sjefen anbefalte meg å søke på alle bedrifter som har sentralbord/resepsjon. Men kommer faktisk ikke på noen! Kundeservice hos Netcom? Høres greit ut for meg. Bergen blir det!

Lenke til kommentar

Ingenting så vidt jeg vet, men det var et forslag til arbeidssted i Bergen som driver med kundeservice. Jeg har selv tidligere jobbet med kundeservice innenfor strøm og nettleie, og det blir definitivt ikke kjedelig ;)

 

Takk for tipset, jeg skal se inni dette :new_woot:

Lenke til kommentar

Tja, barnehage er ikke BRA betalt, men helt greit. Men det er jo masse forskjellig du kunne gjort innen service som jeg antar er bedre betalt, for eksempel kundeservice. Hvor er det du bor?

Barnehage er ikke bra betalt heller, det er rævdårlig betalt. Førskolelærere er jo den eneste gruppen med høyere utdanning som i snitt har lavere livslønn enn folk uten utdanning utover videregående, og ufaglærte tjener jo enda dårligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...