Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Aldri orgasme med gutt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du ikkje forteller det, korleis kan du forvente ein forbetring?

 

Kva skal han gje opp? Forholdet, samlivet? Er han litt lur så tar han det som ein utfordring (noko du og burde gjere) og får fart på sakene. Jenter som ikkje får orgasme har ingen andre å skulde på enn seg sjølv, spesielt om dei faker den. Det kan være mentalt eller fysisk, uansett er det noko du bør diskutere med han og få gjort noko med.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Jeg har aldri faket før, og kommer ikke til å gjøre det nå heller. Kunne ikke falle meg inn. Og jeg er fullstendig klar over at det er hos meg feilen ligger, og at det er jeg som må "manne" meg opp og gjøre noe med det.. Er bare redd han skal synes jeg er rar som ikke får det til. Sliter med å få det til på egenhånd også, men med gutter er det som om det kommer opp en mental sperre. Ligger og tenker at det ikke er noe vits i å fortsette, siden jeg vet jeg ikke får orgasme uansett.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri faket før, og kommer ikke til å gjøre det nå heller. Kunne ikke falle meg inn. Og jeg er fullstendig klar over at det er hos meg feilen ligger, og at det er jeg som må "manne" meg opp og gjøre noe med det.. Er bare redd han skal synes jeg er rar som ikke får det til. Sliter med å få det til på egenhånd også, men med gutter er det som om det kommer opp en mental sperre. Ligger og tenker at det ikke er noe vits i å fortsette, siden jeg vet jeg ikke får orgasme uansett.

Finn noko statistikk på nettet som viser at ein stor prosent kvinnfolk aldri får orgasme under samleie, det bør betrygge han.

 

Trening og eksperimentering må til.

Lenke til kommentar

Nå er jeg ikke så veldig "erfaren" på dette området, men jeg kan tenke meg at jeg nok hadde villet høre det hvis jeg elsket kjæresten min godt nok til å satse på et langtids forhold. Slik at vi kunne funnet en løsning (kanskje det er noen spesifike ting du liker f.eks: Stillinger og sånt no.)

 

Hvis du ennå er litt usikker på ham kan du kanskje dempe sex'en ned litt og bli enda bedre kjent først?

Endret av Grøgger
Lenke til kommentar

Begynn med deg sjølv aleine, då er det mykje enklare å komme i stemninga utan nokon form for press. Så er det berre å eksperimentere det du makter :p Det er eit enormt utvalg av teknikker og "hjelpemidler" du kan bruke. Prøv ut rumpa litt f.eks. Når du har meir kontroll på det sjølv kan du videreformidle det til han.

At jenta har problemer med å få orgasme er noko dei fleste menn har opplevd, og ofte har det mindre å gjere med eit fysisk eller psykisk problem og meir med mangel på kunnskap hos ein eller begge partar. Det er vanskeleg for oss å spå kva individuelle jenter tenner på, og hvis ikkje jenta veit det sjølv byr det sjølsagt på komplikasjonar ;).

 

Sia partneren din er over 20 bør du kunne forvente at han er såpass erfaren at han har skjønt at jenter ikkje har like lett for å få orgasme som menn. Å få fokus på hos kven problemet ligger er strengt tatt ikkje spesielt relevant sia dykk er i et 'forhold'. Å gjere deg eg kan for at begge skal få ein god opplevelse i senga anser eg som ein selvfølge i mine forhold.

Lenke til kommentar

Takker og bukker for alle gode svar :) Dere har vel rett i at kommunikasjon og eksperimentering er nøkkelordene her. Eneste er at jeg går ganske fort lei når jeg prøver ting på meg selv og ikke får til noe, synes faktisk han er flinkere på det enn meg. Selv om det skulle vel gjerne vært omvendt, slik at jeg kunne fortalt han hva jeg liker/ikke liker. Skjønner jo at det blir vanskelig for han å finne ut på egenhånd. Men da får jeg heller bare få bedre tålmodighet, og håpe at han ikke synes jeg er for merkelig når jeg forteller han om problemet mitt :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg slet lenge selv med å ikke få orgasme. Hovedproblemet var selvfølgelig at jeg ikke følte meg komfortabel nok (var mange grunner bak dette, men hovedgrunnen hos de fleste jenter er selvtilliten), og at jeg stresset veldig mye ved tanken på at jeg ikke fikk orgasme. Jeg klarte aldri å slappe helt av under sexen, låg egentlig bare å tenkte på "hva tenker han siden jeg aldri får orgasme?"

 

Etter en god stund fikk jeg min første orgasme! Endelig! Jeg begynte å slappe mer av, og jeg hadde funnet ut av en teknikk jeg kunne gjøre. En muskel teknikk samtidig som jeg brukte en vibrator til klitoris, eller presset klitoris mot magen hans. Klitoris måtte mer eller mindre være i kontakt med noe for at jeg skulle få orgasme. "Sexmuskelen"

 

Og samtidig husk at orgasme er som en luksus for kvinner. Det er ett fåtall kvinner som faktisk klarer og få orgamse hver eneste gang.

Men heller ikke vær redd for å bruke hjelpemidler, det gjør jo hele greia mer spennende, og husk å prate med partneren din, alt blir så mye bedre.

 

:)

Endret av Delectatio
Lenke til kommentar

Beste veien til god sex er å prate sammen, men er vel rundt 30% av kvinner som aldri får det. Tallet er riktignok hentet fritt fra hukommelsen...

 

Jeg har lest rundt 10%, men har ikke tilgang til kildene akkurat nå.

 

Siden du selv innrømmer at du aldri har faka orgasmer, så er det godt mulig han skjønner at du har vanskelig for å få det, hvert fall hvis dere har holdt på i 2 måneder nå. Så med andre ord så burde ikke reaksjonene hans være så overraskende hvis du bestemmer deg for å fortelle det.

Lenke til kommentar

Ok, lei situasjon, dette. Det jeg tror du gjør lurest i, er å fortelle det. For hvis kjæresten din holder på uten at du kommer, gjett hva han da vil tenke? Antagelig at han er dårlig i senga, at han gjør ting feil, at du ligger og kjeder deg. Og det er nok ikke spesielt stas å tenke slikt...

 

Hvis du forteller at heller ingen før ham har klart å få det til å gnistre, unngår du dette, og ikke bare det: Han vil antagelig bestrebe seg på å lykkes slik at han "beviser" at han er bedre enn de andre.

 

Men pass på hvordan du ordlegger deg, jeg tror ikke det er mange gutter som liker å høre om dem som har "vært der før". Å gå i detalj er no-go.

 

Lykke til - til begge to ;)

Lenke til kommentar

Sliter med å få det til på egenhånd også, men med gutter er det som om det kommer opp en mental sperre.

 

I så fall foreslår jeg at du jobber litt med saken på egen hånd først. Kanskje kjøpe deg noe leketøy. 2-3 billige vibratorer fra dealextreme så bør du finne noe som funker bra. Koster 2-4$/stk, med gratis frakt og uten tollgebyrer så lenge du holder deg under 200 NOK.

 

Når du klarer det alene, lønner det seg sikkert å fortsette å prøve på egen hånd men med selskap, til det går greit også.

Endret av Frank2004
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...