Gå til innhold

Overføre musik fra PC til LG p500?


InToRv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har jeg gjort Hetrixc, og uansett om jeg velger USB lagring eller ikke, så finner ikke LG suite, eller LG update mobilen =/

 

Med USB lagring aktivert, så får jeg opp mobilen som en egen hardisk, men hvordan får jeg da installert apps?

Endret av PaperWalls
Lenke til kommentar

Aha, sorry, jeg leste litt feil jeg :p

 

Den enkleste måten å overføre musikk,video og bilder er bare å lage en mappe på telefonen og så legge feks alle musikkfilene inn der. På min fant den alt jeg la over med en gang, både bilder, video og musikk. Det eneste jeg har sliti med er å få albumbilder til å vises, men etter hva jeg har forstått er det litt "hit and miss" med android. Evt så kan du bruke feks mediaplayer; det funker i alle fall med min P500 ;)

 

Den enkleste måten å innstallere apps er ved å bruke Markedet som allerede er lagt inn på telefonen. Det er sjeldent man har noe stort behov for ikke gå via det, og det kan jeg i så fall heller ikke hjelpe med.

Lenke til kommentar

Takk for svar. Fant ut at det å bruke Droid Explorer var det enkleste. har ikke WLAN her jeg sitter nå ser du, så derfor ble det litt kronglete når jeg vil leke med min nye telefon. Men Droid Explorer pusher AKP programmer over på mobilen og instalerer de på under 10s.

 

Fant også denne, om det var det du slet med: http://maketecheasier.com/add-custom-alarm-ringtone-in-android/2010/01/08 < URL sier det meste.

Endret av PaperWalls
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...