Gå til innhold

Disker for håndholdte enheter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lagringskapasitet på 160, 220 og 220 GB?

Tips: Selv om det av og til kan være nødvendig å spørre på denne måten når noen forteller deg noe og du nesten ikke kan tro det du har hørt, så er det mye enklere når noe står skrevet: det er bare å lese det om igjen! :thumbup:

 

Hvis du hadde klikket på linken til Engadget-artikkelen, så ville du der ha sett at de har inkludert pressemeldingen fra Toshiba der de tre nevnte størrelsene bekreftes.

Lenke til kommentar

Er klar over det, men tenkte at det var grei måte å gjøre artikkelforfatter oppmerksom på skrivefeilen, da jeg ikke fant en måte å "rapportere" artikkelen på.

 

Det er jo bare å trykke på han som har skrevet artikkelen, så får man kontakt den veien. Like enkelt.

 

 

 

 

 

Håper disse finner seg vei i noen MP3 spillere etter hvert. Og at vi får ett alternativ til iPod Classic. Er lei hele Apple, men iPod Classic er den eneste jeg har funnet som har plass til hele platesamlingen. Det er så å si det eneste kriteriet mitt, at jeg får plass til musikken min. Greit med ok lydkvalitet også, men det er ikke så viktig når den kun brukes på jobb med støyende arbeider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...