Gå til innhold

Bygget i Hotel Cæsar


Animert eller wires?  

14 stemmer

  1. 1. Hvordan henger logen på hotel cæsar bygget?

    • Den er animert på bygget!
    • Den henger i wires ned fra taket!
    • Den hang i wires frem til 2005, men nå er den animert!


Anbefalte innlegg

Hei!

Verken jeg eller dama har særlig peiling på hotel cæsar, men diskutere ting liker vi svært godt.

Derfor er vårt store spørsmål, på bygget som vises som "hotel cæsar" i serien så er det en logo som henger ned på den høyre delen av bygget.

Kjæresten hevder at denne er animert på, mens jeg hevder at denne henger i wires ned fra taket. Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde det ikke vært for meg, så tipper jeg at jeg og dama ikke hadde vært så hekta som vi nå er, jeg har ikke gått glipp av mer enn maks 40 episoder siden serien starta, men akkurat hvordan den henger, det aner jeg ikke, men tippa: "Den henger i wires ned fra taket!"

 

Får se på det i kveld da. :p

Lenke til kommentar

Vel, jeg tviler på de heiser den ned i wire for hver gang den filmes, (om ikke det er samme klipp hver gang, da, så klart) så jeg tror den er animert på.

 

Når jeg tenker meg om blir jeg nå usikker.. Den ser jo ganske ekte ut.. :dontgetit:

 

Den er bare filmet to-tre ganger. Det er den samme trikken som vises hver gang.

Lenke til kommentar

Jeg må nok skuffe dere med at logoen ikke henger på veggen av bygget. Bygget er for øvrig Ibsen-kvartalet som er nabohuset til Tinghuset i Oslo. Dere kan se "Hotell Cæsar"-bygget på Streetview hos Google Maps her (Tinghuset for øvrig til høyre):

http://maps.google.no/?ie=UTF8&ll=59.915483,10.741099&spn=0.001471,0.004823&t=h&z=18&layer=c&cbll=59.915419,10.741128&panoid=UksIPnN2sETShhezy6EP5w&cbp=12,15.55,,0,-10.88

Lenke til kommentar

Jeg må nok skuffe dere med at logoen ikke henger på veggen av bygget. Bygget er for øvrig Ibsen-kvartalet som er nabohuset til Tinghuset i Oslo. Dere kan se "Hotell Cæsar"-bygget på Streetview hos Google Maps her (Tinghuset for øvrig til høyre):

http://maps.google.no/?ie=UTF8&ll=59.915483,10.741099&spn=0.001471,0.004823&t=h&z=18&layer=c&cbll=59.915419,10.741128&panoid=UksIPnN2sETShhezy6EP5w&cbp=12,15.55,,0,-10.88

 

Dette er jeg fullt klar over. Jeg har selv bodd i området. Diskusjonen gikk for det meste på om skiltet noen gang hadde vært der.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...