Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I likhet med flere her, har jeg vært en aktiv bruker av MSN Messenger i rundt 10 år(!)

 

Etter Facebook kom, har aktiviteten på "MSN" vært meget laber. Mye på grunn av at venner benytter seg av Facebook-chatten og skriver statusene sine der, istedenfor å gjøre det i Messenger.

 

Jeg synes det er supert at det er lagt til rette for full integrasjon mot Facebook. Du vil kunne "synce" statusen din mellom Facebook < > Messenger. I tillegg kan du chatte med alle apehjerner som bruker facebook-chatten - fra Messenger.

 

Har vært innom mange IMer som pidgin, trillian, centericq etc. og alltid falt tilbake til Messenger.

 

Så det er ingen revolusjon i seg selv, men vanedyr som meg og andre, er nok 99% tilfreds med at denne funksjonaliteten "endelig" kom til Messenger.

 

Synes fortsatt "main view" kunne vært litt raskere, men den gjør susen (kjører compact view).

 

Pidgin har virkelig store mangler på "søkefronten".

Eksempel:

 

- Jeg har 18 grupper.

- Jeg tabber til main view og begynner å skrive inn et navn.

- Jo mer konkret, desto færre treff og større odds for at personen du leter opp kommer øverst (tatt online-status i betraktning).

- Trykk enter.

- Chat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

MSN er veldig greit siden det er chat utenfor nettleseren, noe jeg savner. Men, så kom nettleseren Rockmelt og da forsvant alt av savn jeg hadde. Rockmelt er nesten identisk med chrome bare at de har adda noe features. In fact, du kan innstallere chrome extensions. Nettleseren gjør at facebook chat blir som MSN :) Eventuelle invites til Beta tas på PM.

Endret av Spenul
Lenke til kommentar

Synes det værste med nye msn er alle de ubrukelige reklamene som er over alt. Heldigvis finnes det patcher for sånt. Men de burde få funksjonen til å være pålogga flere steder samtidig litt mer stabil. Hos meg dette alltid en eller annen klient ut og jeg kan ikke skrive eller motta meldinger ifra den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...