Gå til innhold

Hvordan lager jeg kildeliste i Open Office Writer?


Olum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kunne forklart på engelsk, hvis jeg nå finner ut av det. På hvilket språk er ooo'en din?

 

[edit]

Du finner en kortfattet forklaring HER.

 

Et tips: Det som den korte forklaringa er utydelig på er det som har med drag'n drop å gjøre.

Som du sikkert kjenner til fra Microsoft office, så må du ha overskriften på første rad (eller, du MÅ jo ikke det da - men her MÅ du det).

Når du skal DRA så skal du dra feltet med overskriften inn i teksten i dokumentet. Jeg laster opp en tegning som viser deg:

post-87910-0-78142900-1295535137_thumb.png

Endret av geir__hk
Lenke til kommentar

http://wiki.services.openoffice.org/wiki/Documentation/OOoAuthors_User_Manual/Writer_Guide/Creating_a_bibliography

 

Antar det var noko slikt du meinte. Mi (svært begrensa) erfaring med systemet er at det er temmeleg tungvint å bruke. Om du har skrive inn referansane i teksten allereie, eller ikkje skal ha nokon referansar i teksten, er det sikkert enklare å skrive det som ei vanleg liste, eller noko slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...