Gå til innhold

Nynorsk-tråden! Laust og fast på/om nynorsk.


Alliha

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God damn it, då!

Veitt ikkje kvifor, men det er veldig naturleg for meg å sei/skriva det. *skyld på dialekta*

Nynorsk er eit mykje vanskelegare skriftspråk enn f. eks. bokmål. Sjølv om eg har skrive nynorsk tilnærma heile livet mitt, skriv eg faktisk betre bokmål. Er mykje meir "rett fram", etter mi meining. :)

Lenke til kommentar

Ooh. Nynorsktråd :D Kanskje eg skal freiste å skrive aktivt her. Eg driv tross alt på med eit studium der ein skal kunne skrive båe nynorsk og bokmål. Trur det vil bli spanande når eg etter kvart skal skrive eksamen på nynorsk.

Skriv bokmål til vanleg, og har hatt det på skolen. Men eg syns at nynorsk er eit veldig vent skriftspråk.Har mellom anna lese "Ringdrotten"(Ringenes Herre) på nynorsk, og eg likte den omsetjinga mykje betre enn den på bokmål.

Lenke til kommentar

De veit at dersom ein har ff, kan du installere ordlister som driv automatisk korrektur overalt der du skriv?

 

Håpar du ikkje brukar Nynorsk Ordbok addon til Firefox, den er jævlig dårleg på orddeling :/

 

Lite tips : hør på "Side Brok" redda noen nynorsk stiler for meg i sin tid. LES : jeg tok historier nesten direkte fra sangene dems :D

 

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Side Brok :love::love::love:

Dei kjem frå heimbygda mi, eg høyrte på Side Brok heile oppveksten :D

 

Edit: vil anbefale Snop (med sirkelsag) for å få ein god introduksjon til Sirkelsag og Torstein Hyl :D

 

Men hugs på at Side brok rappar på dialekt, og ikkje på nynorsk. Runar (torstein hyl) har nok sagt det tusen gongar til folk som synast det er så flott at han rappar på nynorsk :p

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar

Oh well. Eg skal ikkje skryta på meg å var god i nynorsk. :p

Sjølv om mange meiner det bare sidan eg har det som hovudmål.

 

Å vere/vera god i nynorsk :p

 

Greit nok å ikkje vere god, men akkurat det verbet burde vel liggje spikra? ;)

 

Nei. Seier var i Stavanger.

Ein ting til; detta treng vel ikkje vere ein "rett nynorsken min" tråd?

Lenke til kommentar

Oh well. Eg skal ikkje skryta på meg å var god i nynorsk. :p

Sjølv om mange meiner det bare sidan eg har det som hovudmål.

 

Å vere/vera god i nynorsk :p

 

Greit nok å ikkje vere god, men akkurat det verbet burde vel liggje spikra? ;)

 

Nei. Seier var i Stavanger.

Ein ting til; detta treng vel ikkje vere ein "rett nynorsken min" tråd?

 

Og stavangersk var sist eg sjekka ikkje nynorsk.

 

Eg trudde det var openlyst at eg ikkje retta på Alliha for å vere rettskrivingsnazi, men berre fordi det var ein smule morosamt at han hadde dei feila akkurat der han hadde dei. Men til og med blinkefjes og geipefjes er visst ikkje bra nok for å uttrykke ei lett og humoristisk haldning...

 

Dessutan vil eg meine at diskusjon om nynorsk grammatikk også ommhandlar nynorsk, og dermed høyrer heime i denne tråden, sjølv om ein ikkje treng å rette på kvarandre for kvar minste ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...