Gå til innhold

Prosjekt NecPC - Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I/O Platne er for liten. Eller den er vel stor nok, men paser ikke der. Kunne fått den til å passe om avtandskruene til hovedkortet var limt fat litt lenger unna, men det orker jeg ikke å fikse på nå.. :p

 

minnekortleser blir det nok ikke noe av, pga lite plass.. Får adapter fra cd-romen min til sata, så da skal det bli litt fart på sakene ;)

Endret av Crazyjoey
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Lurer på om jeg bare skal ta å sparkle igjen hullene til usb og lyd i front jeg, da jeg verken trenger det, og at usb portene nekter å fungere + at jeg ikke får noe ordentlig lyd.. Tror nesten det blir bedre å sparkle det igjen enn å fikle noe mere med det, eller hva mener dere? Mangler å få til cd-rom feste og slikt, ellers er det ikke noe særlig mer. Beklager for at det ikke har vært noen opptateringer i det siste, har rett og slett ikke hatt tid.

Lenke til kommentar

Det er jo litt stygt med hullene der i front, selv om det ikke synes akkurat nå der den står.. og i tilleg så har cd-romen jeg har tenkt å bruke blitt defekt, og et annet jeg hadde som passet på adapteret fungerte ikke i necpc, selv med drivere, men den fungerer delvis på hovedmaskinen, vet ikke om det er adapteret eller cd-rom, men det andre cd-romet jeg hadde tenkt å bruke lagde en forferdelig klikkelyd, noe som ikke var bra, ødela en cd jeg hadde... Så jeg får da se hva jeg får gjort, har et annet prosjekt som skal startes opp også.

 

en anen ting jeg lurer på, hva synes folket om lakkeringen? Vet det er dårlige bilder, har noen flere..

Endret av Crazyjoey
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...