Gå til innhold

Prosjekt NecPC - Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så raskt jeg får tak i noe penger, skal 2 stk 60mm vifter, mest sannsynelig fra fractal design bestilles. Og en chipset kjøler. RAM har jeg oppgradert til det hovedkortet støtter max... Skal kankje sleeve psu også, men bare om jeg får til å skaffe meg paypal konto og få overført penger til den kontoen..

 

Er det noen som i det hele tat leser workloggen? er så stille i kommentartråden..

Lenke til kommentar

ett raskt spørsmål, kan jeg montere et skjermkort på dette riser card'et? er snakk om agp gpu.. ser ut som den har 2 plugger som skal ned i hk, pci og agp? og da har kortet bare vinklet de? kadde jo vært greit å vinklet nettverkskortet også :)

 

er snakk om dette riser card'et. http://www.netshop.no/Avdelinger/Datautstyr/Kabinetter/Tilbeh%C3%B8r/Diverse/I-and-S-Risercard,-32-bit,-1xAGP1xPCI--35181.aspx

Lenke til kommentar

Med en pentium 3 prosessor så kan du nesten glemme ubuntu 10.10, ville heller prøvd meg på en eldre versjon eller installere server versjonen og installere GUI'et selv (et lettere GUI that is)

En eldre versjon er ikke optimalt siden du ikke får oppdaterte programmer. Jeg sitter på 9.10 og merker at programvare begynner å bli utdatert, programvare fra de offisielle brønnene altså

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...