Gå til innhold

Prosjekt NecPC - Kommentartråd


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

 

u mad? :tease:

U_mad_bro_Picture_Challenge_3-s469x428-160564-535.jpg

 

 

Skal komme med opptatering snart. Har mye og gjøre for tiden, prøver, framføringer og lignende.. Så jeg beklager den lave aktiviteten med opptateringer. Skal se om det kommer noe mer på nyåret :)

 

Jeg har faktisk enda ikke fått testet maskinvaren. :ohmy: Skal se om jeg får gjort det i helga. ;)

Endret av Crazyjoey
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Vel, beklager at jeg kommer sent med denne kommentaren. Fikk ikke tak i minnekortleser da, men når jeg fikk tak i da var minnekortet borte. :realmad:

 

Men, nå er det i tilleg blitt en del endringer i planene. Planen var at jeg skulle ha denne maskinen hos min far, men det ser ut til at jeg får en stasjonær maskin der. Men kan jo fortsatt ha en htpc der, men det haster ikke med en maskin da. Så derfor går det treigt for tiden. I tilleg, så skal jeg gå tilbake til den gamle hardwaren min siden jeg trenger hardwaren som står i maskina nå til noe annet. Så derfor velger jeg å legge prosjektet på is en liten stund. :(

 

Men jeg lover dere en ting. Og det er at når jeg får litt mere tid til prosjektet, skal jeg bli ferdig med det. Kan nevne et par ting som jeg har hatt i tankene: Sleeving og ny cd-rom's feste. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...