Gå til innhold

PS3 med ødelagtblueray drev

rel0ad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe jeg kan bruke en ps3 til med ødelagt blueray drev? ingen garanti.

funker det å jailbreake det å kopiere over spill til jhardisken? eller MÅÅÅ man ha en cd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KJøpt brukt av en fyr jeg ikke har kontakt med lengere, så har verken kvittering elle rmulighet til å få taki, så har vel garanti gått ut?

hvor kan jeg få kjøpt det? koster vel en del?

Skrevet

KJøpt brukt av en fyr jeg ikke har kontakt med lengere, så har verken kvittering elle rmulighet til å få taki, så har vel garanti gått ut?

5 års reklamasjonsrett, så det skulle vel gå greit ennå.

Skrevet

5 års reklamasjonsrett, så det skulle vel gå greit ennå.

Hva kan jeg gjøre i forhold til at jeg ikke får taki tidligere eier? noen plass man kan sende til sony feks?

Skrevet

Hørtes drastisk ut å kondemnere den pga av ødelagt laser. Dealextreme selger muligens passende lasermodul http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41978 evt. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41978

Alternativt kan du jailbreake og spille homebrew.

Hvis ikke noe av dette er aktuelt må du gjerne donenere den til meg ;-)

"Alternativt kan du jailbreake og spille homebrew."

Hvilke spill kan man spille da?

Skrevet

Ny laser får man kjøpt for ca 5-600. Finnes guide på nettet til hvordan man bytter. Kan være behjelpelig til rep om ønskelig. Ta i såfall kontakt på PM.

Hvilken maskin er det snakk om?

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet

Sony krever nok kvittering. Serienr forteller den når den er produsert, men ikke når den er kjøpt av bruker. Selv om det ikke finnes noen PS3 i norge som er over 5år så er det nok lite hjelp å få uten kvittering.

Hadde det vært et litt mer service vennlig firma vi snakket om hadde det neppe vært noe problem.

Løsninga de blir enten å kjøpe komplett rom fra feks ebay eller kjøpe ny laser og bytte selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...