Gå til innhold

Wolfenstein Enemy Territory


Anbefalte innlegg

Har lastet ned Wolfenstein Enemy Territory, men skjønner ikke en dritt :oops: Når jeg skal begynne å spille, så får jeg ikke styre meg selv. Skal jeg f.eks skyte, og trykker på venstre museknapp, så endrer bilde seg og jeg havner på en annen plass i spillet. Hvilke innstillinger må til ? Florklar meg hvordan dette spillet virker, please :o :yes: :o

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kort forklart: Du må huske at det er respawn-tid i Wolfenstein: Enemy Territory. Det vil at når en dør, eller når en joiner en server, kan det ta litt tid før du får spilt igjen (det dreier seg om mellom 5 til 60 sekunuder tror jeg). Mens du venter vil du se spillet fra en annen spillers synsvinkel (spectator).

Lenke til kommentar
Har lastet ned Wolfenstein Enemy Territory, men skjønner ikke en dritt  :oops:  Når jeg skal begynne å spille, så får jeg ikke styre meg selv. Skal jeg f.eks skyte, og trykker på venstre museknapp, så endrer bilde seg og jeg havner på en annen plass i spillet. Hvilke innstillinger må til ? Florklar meg hvordan dette spillet virker, please  :o  :yes:  :o

 

:lol:

 

Denne bør komme i gullkorngjengen! fy ****** så bra! :D :D :D :D :lol::woot::woot::woot::lol::lol: 8) :D

Lenke til kommentar

kongefritt: Du bør opptre meget varsomt, da du har blitt advart for ulike ting tidligere her på forumet. Blant annet din useriøsitet. Hvis du forsetter å gjøre narr av folk på denne måten, ender du på utestengelseslista. Dette er siste advarsel du får av meg.

Lenke til kommentar
kongefritt: Du bør opptre meget varsomt, da du har blitt advart for ulike ting tidligere her på forumet. Blant annet din useriøsitet. Hvis du forsetter å gjøre narr av folk på denne måten, ender du på utestengelseslista. Dette er siste advarsel du får av meg.

 

ok.. ;)

Lenke til kommentar
Har lastet ned Wolfenstein Enemy Territory, men skjønner ikke en dritt  :oops:  Når jeg skal begynne å spille, så får jeg ikke styre meg selv. Skal jeg f.eks skyte, og trykker på venstre museknapp, så endrer bilde seg og jeg havner på en annen plass i spillet. Hvilke innstillinger må til ? Florklar meg hvordan dette spillet virker, please  :o  :yes:  :o

 

:lol:

 

Denne bør komme i gullkorngjengen! fy kjøss så bra! :D :D :D :D :lol::woot::woot::woot::lol::lol: 8) :D

 

Fy ****** for en drittsekk... :oops: Her spør jeg bare om ett enkelt spørsmål. Jeg er ikke noe "storspiller" men lastet ned dette spillet for en bekjent. Slike utspill fra denne personen anser jeg som totalt useriøs. Denne personen burde dere virkelig utstenge fra dette forumet. Det er slike personer som er med å forutsaker at dere sliter med et "litt" troverdig rykte om at dere er ett seriøst forum. Masse minus til innsender.

Lenke til kommentar
Det er slike personer som er med å forutsaker at dere sliter med et "litt" troverdig rykte om at dere er ett seriøst forum. Masse minus til innsender.

Enig at det er slike personer som forsurer et godt miljø på et forum, og det er også derfor vi gjør noe med det. Et slik pip til fra Kongefritt, og han er ute. Men at forumet sliter med et troverdig rykte har jeg ikke hørt før. Det forstår jeg ikke.

Lenke til kommentar

Legger inn et nytt spørsmål her:

 

Jeg får ikke opp en eneste server på Enemy Territory.Har prøvd The Allseing Eye også.Der får jeg ikke kobla til noen servere i det hele tatt. Brannmur er disablet.Sitter bak en Router.Kan det være denne somm bugger?.

 

Andre som opplever lignende problemer?.

Lenke til kommentar
Legger inn et nytt spørsmål her:

 

Jeg får ikke opp en eneste server på Enemy Territory.Har prøvd The Allseing Eye også.Der får jeg ikke kobla til noen servere i det hele tatt. Brannmur er disablet.Sitter bak en Router.Kan det være denne somm bugger?.

 

Andre som opplever lignende problemer?.

 

Merkelig jeg har hatt akkurat det samme problemet en for litt siden. Det tok et par dager før serverne begynte å komme tilbake.....

 

Uansett det tok litt tid før jeg kom inn i spillet også, men det hjalp VELDIG å lese den lille manualen som kom i nedlastningen.

 

Et veldig godt tips som jeg vet at 70-80% av spillerne ikke vet er at du kan bytte respawn steder. Dette gjør du med å trykke L (Limbo) og trykker på flagget på det stedet du vil spawne når du dør.

Lenke til kommentar

Du bør jo lære engelsk og gidde å lese de få linjene som kommer opp før du setter deg ned og klikker i vei på musa :lol: Første som står er press L for å komme i meny hvor du velger hva du skal være og hvilken side.

 

Synes våpnene er helt drit i det spillet, Holder meg heller til de Unreal og Quake lignende spillene

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...