Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Usikker på jente


Anbefalte innlegg

Det har seg sånn at jeg snakker med ei jente på msn. Vi har prata mye om å møtes osv. Men Jeg er usikker på om hun er ei jente jeg kunne blitt sammen med. Men hun hadde på cam på msn i dag å da syns jeg hun var veldig pen (syns jo det fra før og) men nå var hun ekstra pen. og fine pupper! :D Men hun er korthåret og snuser og det er ikke akkurat det drømmejenta mi er. Men kanskje jeg skal møte å se åssen følelser jeg for for henne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns det er rart at dere kritiserer TS så mye bare fordi han ikke liker langt hår. Jeg personlig, og de fleste av vennene mine, foretrekker jenter med langt hår. Det er rett og slett veldig, veldig mye finere. Finnes selvsagt unntak. Jenter som snuser er heller ikke spesielt attraktivt.

 

Uansett, du skrev i åpningsposten at hun var digg. Så slik jeg ser det nøler du fordi at hun snuser? Syns det blir litt for tynt :)

Lenke til kommentar

Er vel det at langt hår forbindes med femininitet, og de fleste vil jo ha en feminin jente. Kanskje og det at noen automatisk trekker paralleller mellom korthårede jenter og hardbarkede feminister.

 

Håret skal være rimelig fubar før jeg reagerer, men det spilelr jo inn på helheten såklart.

Og det må være hår på hodet. Mildt sagt turn-off med skallede jenter imo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...