Gå til innhold

Anbefalte Add-ons for World of Warcraft.


Anbefalte innlegg

Kategoriseringa di er jo fin, så kanskje ha undersortering der hvor de med mest anbefalinger kommer øverst på listen? Vet hvor mye jobb det er å vedlikeholde noe sånt, så krever ingenting = )

 

Det jeg har i alle fall forsøkt å sortere de så godt det lar seg gjøre utfra hvor mange nedlastinger de har på curse.com. Men jeg skal prøve å vedlikeholde den så godt det lar seg gjøre.

 

Må også ha litt hjelp fra alle som leser denne tråden i forhold til add-ons jeg har glemt, add-ons jeg aldri har vist om, og hvis en add-on slutter å fungere osv.

 

PVP-add-ons behøver jeg litt hjelp til, fordi jeg spiller sjelden PVP og vet ikke nok om hva som fungerer bra og hva som rett og slett er brukanes.

 

Edit.

En del klasse add-ons lagt til.

 

Etter som jeg kun spiller Rogue selv, trenger jeg hjelp fra dere som bruker andre add-ons til deres klasser.

Endret av Badjoker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pitbull4

 

For en god og utfyllende beskrivelse.

 

Han hadde en beskrivelse lenger opp, jeg ba spesifikt om link, og det fikk jeg :)

Jeg var nemlig ikke kar om å klare og søke opp direkte linken på curse.com selv i natt - I blame the beer.

 

Edit. typo.

Endret av Badjoker
Lenke til kommentar

ButtonFacade

Endrer utseende på knappene i actionbaren. Lett å legge til flere skins.

 

 

Decursive

Gjør det enklere å dispelle debuffs.

 

Dominos

Actionbar addon.

 

MBB

Sammler sammen alle minimap buttons og legger de under en knapp.

 

Shadowed Unit Frames

Veldig bra unit frames addon.

 

Tidy Plates

Bra name plate addon som kan konfigureres. (Veldig kjekk til tanking).

Lenke til kommentar

ButtonFacade

Endrer utseende på knappene i actionbaren. Lett å legge til flere skins.

 

 

Decursive

Gjør det enklere å dispelle debuffs.

 

Dominos

Actionbar addon.

 

MBB

Sammler sammen alle minimap buttons og legger de under en knapp.

 

Shadowed Unit Frames

Veldig bra unit frames addon.

 

Tidy Plates

Bra name plate addon som kan konfigureres. (Veldig kjekk til tanking).

 

Added. :)

Lenke til kommentar

MoveAnything

Som navnet tilsier, den lar deg flytte på alle blizzard sine ting.

 

Archy

En veldig hendig addon til arkeologi professionen. Den viser hvor mange artifacts du har og hvilke soner du har dig sites i.

 

Mapster

En kartaddon som erstatter blizzard sitt kart med et litt mer modifiserbart og hendig kart.

 

Added.

 

Legg til Grid2 og Skada som alternativer til Recount og Grid ;)

Tip Tac

En veldig hendig tooltip addon, som er veldig lettanvendelig.

 

Added.

Lenke til kommentar

Lurte på om det fins en addon som identifiserer common items og hva de er til? Får så mye når jeg loker rundt men er pes å drive på å sjekke hva ting er til får å sjekke om jeg skal legge de inn på AH eller bare selge de til vendor, eller om jeg burde ha de til en alt/eller til senere i professions/spell regents osv.. Hadde vert veldig hendig IMO.. Sett noe lignende??

Lenke til kommentar

Snart har vi alle addons fra curse.com, kan like godt legge til denne om den ikke er lagt til allerde:

 

Addon Control Panel! (har ikke link ettersom jeg bruker curse)

 

Styr dine addons in-game!

 

edit:

 

(har ikke link ettersom jeg bruker curse + er lat)

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Snart har vi alle addons fra curse.com, kan like godt legge til denne om den ikke er lagt til allerde:

 

Addon Control Panel! (har ikke link ettersom jeg bruker curse)

 

Styr dine addons in-game!

 

edit:

 

(har ikke link ettersom jeg bruker curse + er lat)

 

Added.

 

Ps. Det er nok lenge igjen til vi har hele curse her, for det er MANGE add-ons.

 

Som nybegynner som healer leter jeg etter en addon som lett viser debuffer folk har på seg, sånn at jeg kan fjerne dem lettere. Noen forslag?

 

Grid, Grid 2 eller Decursive kan være behjelpelig her.

Lenke til kommentar

Lurte på om det fins en addon som identifiserer common items og hva de er til? Får så mye når jeg loker rundt men er pes å drive på å sjekke hva ting er til får å sjekke om jeg skal legge de inn på AH eller bare selge de til vendor, eller om jeg burde ha de til en alt/eller til senere i professions/spell regents osv.. Hadde vert veldig hendig IMO.. Sett noe lignende??

 

Jeg har ikke sett noen slik addon, og jeg forsøkte å google litt for og se om jeg fant, but no :(

 

En alternativ måte er f.eks å bruke auctioneer, den har en tool tip når du holder over itemet med muspekere. Da får du vite AH prisen, så ser du i alle fall om det er et salgbart item, eller om det er vendor trash.

Lenke til kommentar

google :)

 

Altså, google items du får tak i...

 

ja, er det jeg gjør no men det er jævlig tungvindt når jeg har 3434534 common items, må huske navnet på hver av de, alt tabbe ut, søke, klikke meg fra, lese.. trenger 1/8 del av de til prof på enten main eller alts, men vet ikke hvilke av de, mangen av de er bare boss, og noen av de kan jeg tjene store penger på i AH.. å bare bruke auctioneer funker ikke så veldig bra siden det er alltid noen som prøver å tjene rått på noe som egentlig ikke er ettertraktet..

 

så en egen addon til dette hadde vert genialt.. er ikke det en plass man kan legge inn requests eller noe?

Lenke til kommentar

Informant klassifiserer items innenfor Quest, Vendor, Reagent etc.

 

Den er vanligvis en del av auctioneer-pakken, så her er en direktelink til kun Informant.

http://auctioneeraddon.com/dl/?dl=Release/Informant-5.8.4723.zip

 

edit: På klasse-spesifikke kan du legge til Magic Runes

http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/details/magicrunes.aspx

Magic Runes er en add-on for DKer som viser en oversiktlig liste over hvilke runer du har tilgjengelig og når de er klare, samt diseases og runic power.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Kommer innom for å si min mening om addonsa jeg bruker :)

Bartender er et must have for meg. Min begrunnelse er at den sparer mye plass, og gir mulighet til å plassere alt du vil hvor du vil.

Deadly Boss Mods er meget hendig fordi den guider deg i gjennom boss fights med info om bossens neste trekk og hvordan du bør forholde seg til det.

Quartz erstatter default cast bar og gjør det enklere å time casts. I en fight vil Quartz også vise hvilke DoTs eller andre effekter du har aktive på target, samt duration på dem.

Chatter gir deg muligheten til å tilpasse chatvinduene ytterligere, rett og slett.

ShadowedUnitFrames erstatter defualt unit frames og gjør det hele litt mer stilrent. Mange tilpasningsmuligheter både for deg, target, target av target, focus osv.

Lenke til kommentar

La til alt som var nytt i tråden.

 

Takk for innspill.

 

Jeg har fortsatt behov for hjelp hva klasse/pvp add-ons angår. Trenger tips i forhold til de forskjellige klassene, spesielt casters/healers. Melee ser ut til å ha fått en del tips. Trenger også tips i forhold til Arena/BG add-ons. Jeg er langt fra oppdatert på dette området, da mesteparten av de jeg brukte i den tiden jeg spilte PvP, som er lenge lenge siden, enten ikke finnes lenger eller er utdatert etter Cata kom. Tips her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...