Gå til innhold

98 celsius I5 750....


birdy113

Anbefalte innlegg

Gjør deg selv en tjeneste og slipp bekymringene.

Ta av stock kjøleren og kast den i søppla og kjøp og sett på en ny en med fjærbelastede skruer og bakplate.

Pushpin har en tendens til å svekkes med tiden, og da kan den plutselig si POPP og samme problemet kommer tilbake.

Med skruer og bakplate slipper du dette og du har ALLTID korrekt trykk, og du sparer deg en masse monteringshodepiner.

Merksnodig at ikke Intel har gjort om dette enda, de var på god vei med 980x på LGA 1366, skulle tro Sandy Bridge i allefall var oppdatert, nå har du riktignok 1156 men uansett, problemet vedvarer med den nye socketen også.

 

Har hørt at det ikke følger med noe stock vifte på iallefall enkelte Sandy'er

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

haha har hatt problemer med intel før den gangen jeg begynte og bygge pcer og sånt. da tok En dual core fra INTEL full røyk ut av den når jeg spillte så strømte det røyk ut av den.

etter der kjøpte jeg meg AMD Athlon 5600+ dual core. den holdte lenge kanon bra cpu. halvt år er det ny cpu....

Lenke til kommentar

hva med DRM?

 

Du MÅ ha intels nye CPU'er for å kunne streame 1080p (eller video generelt kanskje) fra warner bros sin side. Ikke noe jeg noengang kommer til å betale for, men poenget er at intel tar imot penger fra dem for å gjøre det. DRM er fælt.

 

(og dere anti-pirat duster, pirater er ikek grunnen til DRM, dumme utgivere er)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...