Gå til innhold

hvordan få høy oppløsning bilde?


Anbefalte innlegg

Jeg lasta opp et bilde for å designe bankkortet mitt. Men da jeg lasta det opp så kom det en melding på skjermen ''Bildet du valgte er for lite. For best mulig resultat må bildet være minimum størrelse 1050x672''. Hva skal jeg gjøre nå? jeg vil ikke bytte bilde. Finnes det programmer som fikser dette problemet?

 

takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du ikke få tak i en versjon av bildet med bedre oppløsning? De fleste kameraer har mye høyere oppløsning så hvis du har fått en kopi som er forminsket er det mye bedre å få en ny kopi med bedre kvalitet enn å forstørre et bilde som er for lite.

Endret av se#
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg lasta opp et bilde for å designe bankkortet mitt. Men da jeg lasta det opp så kom det en melding på skjermen ''Bildet du valgte er for lite. For best mulig resultat må bildet være minimum størrelse 1050x672''. Hva skal jeg gjøre nå? jeg vil ikke bytte bilde. Finnes det programmer som fikser dette problemet?

 

takk på forhånd!

 

 

Bruker DriveHQ PhotoEditor 1.8...helt gratis og med det kan du forstørre opp bilder så store du vil.Bruker det selv etter tips i Digital Foto..og det uten tap av data,selv på web filer..har flere bilder i 60x80cm på veggen som er forstørret opp med det programmet..og de har vært mine egne web filer:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...