Gå til innhold

Testdrive Unlimited 2 - Kjøpe hvor ?


Anbefalte innlegg

Til dette spillet som har release i Februar, er det virkelig en klappjakt fra de ulike nettbutikkene, om å få has på kunden. Går man inn på hovedsiden til produsent kan man velge å vrake i hvilke goder man ønsker å starte opp med, etter hvor man bestiller varen. Går man inn på Australia, så ser man at den ene butikken der gir deg 3 stk gromme biler du kan leke med fra start.

Bestilte hvertfall derfra selv nå, så får jeg håpe flommen ikke tar pakken min :)

Endret av PrayingMantis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg har bare forhåndsbestilt på CDon.com jeg. Slipper mye styr med frakt og toll og tull. Vet ikke helt hva slags policy de har på om de leverer spillet på utgivelsesdagen, eller om de sender det samme dag. Samma det! For det her blir helt sykt fett!

 

Har runna første serien 100% og er veldig klar for mer! ...Vel, kanskje litt mindre kjøring av kjipe og grinete kjendiser, men bortsett fra det: Veldig spent!

Lenke til kommentar

GLEEEDER meg maks! Skal kjøpe meg Logitech G27 og TDU2! Dette blir sinnsykt fett :w00t: Må lage meg hjemmelaget playseat/cockpit og, så er jeg klar for Hawaii og Ibiza! HELL YEAH! :new_woot: Håper på at styringen blir bedre enn i TDU1, tho. spilte jeg bare med tastatur og playstationlignende kontroll her da. Er egentlig redd for at det kan bli sinnsykt skuff, men håper på det beste.

 

Tror kanskje jeg skal kjøpe fra spaceworld, da får man med Aston Martin DBS Carbon Black Edition.

 

http://www.luxist.com/2010/04/28/luxist-drives-the-aston-martin-dbs-carbon-black-and-rediscovers/

 

The Pagani Zonda Tricolore, denne får du fra steam :)

Endret av luxuslexus
Lenke til kommentar

Ser at man kunne kjøpe det på steam igår faktisk, men før da det stod pre-purchase så stod det om Pagani Zonda modellen man skulle få. Noen som vet om dette kun gjaldt forhåndsbestillinger ?

 

Om Bugattien bare er å kjøpe ved en senere anledning, er det vel kanskje best å bare kansellere der jeg har bestilt, og så handle på steam, så får jeg lastet ned med en gang, såfremt jeg fortsatt får med Pagani Zonda'en ?

Endret av PrayingMantis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...