Gå til innhold

Guide: Slik rooter du Samsung-telefoner


Anbefalte innlegg

Nei, det er ikke mulig (Honeycomb er bare for nettbrett). Men hvis du venter noen dager så vil Android 4.0 Ice Cream Sandwich bli lansert og da tar det nok ikke lang tid før det kommer en ROM til Galaxy S basert på den. Her kan du se video og bilder av det som skal være Ice Cream Sandwich, og som du kan se har det hentet mange elementer fra Honeycomb :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Bare jeg som ikke får til å roote?

 

Prøvde både ved å gjøre det manuelt og automatisk. Når jeg trykket på "Root 2.2" på programmet skjer det ingenting, selv om USB debugging er på og telefonen er koblet til PC med USB.

 

Får heller ikke til å gjøre det manuelt. For det første får jeg error når jeg prøver å kopiere ZIP-filen inn i det integrerte minne og når jeg plasserer den på /sdcard/update.zip får jeg ikke startet telefonen ved å holde inne home og volume - knappen.

 

Sitter med Samsung Galaxy S II - Android 2.3.5

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 1 måned senere...

Du kan nok greit få til dette uten å taste inn kredittkortnummeret ditt på en dodgy nettside :)

 

Greit å fortelle oss hva du ønsker å oppnå ved root. Om du vil ha en Custom Firmware eller om du bare ønsker å roote telefonen.

 

Fortell oss hvilken type mobil du har, så kan kanskje noen av oss veilede deg ^^

Lenke til kommentar

Nei, det trenger du ikke, det er ingen "rootet tilstand", er den rootet, så er den rootet.

 

Tenk på telefonen som et hus fult av låste dører, og root som en nøkkel som du kan låse opp dørene med, og alle appene som du gir root tilgang til vil ha sin egen nøkkel. Supersu appen viser deg bare hvilke apper som har nøkkelen til og bevege seg fritt rundt, samt gi deg mulighet til og ta nøkkelen tilbake.

 

 

Hmm.. Vet ikke om det ble mer forståelig eller bare forvirrende ;)

Endret av Backpfeifengesicht
Lenke til kommentar

Nei, det trenger du ikke, det er ingen "rootet tilstand", er den rootet, så er den rootet.

 

Tenk på telefonen som et hus fult av låste dører, og root som en nøkkel som du kan låse opp dørene med, og alle appene som du gir root tilgang til vil ha sin egen nøkkel. Supersu appen viser deg bare hvilke apper som har nøkkelen til og bevege seg fritt rundt, samt gi deg mulighet til og ta nøkkelen tilbake.

 

 

Hmm.. Vet ikke om det ble mer forståelig eller bare forvirrende ;)

 

Var bra forklart dette :)

 

men om noen av dere kan fortelle meg nøyaktig hvor jeg finner disse bildene, så hadde jeg blitt glad :p Tror jeg har gått over hele telefonen nå, men finner ingen mapper som inneholder mer enn 1 .nomedia til

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...