Gå til innhold

Hvor mye er dette utstyret verdt?


Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen

Det har seg sånn at jeg nå sikler veldig på å gå til innkjøp av et canon 7D og selge nikon utstyret mitt, først med tanke på videomulighetene og det jeg har sett av film fra canon. Jeg vet det er mulighet for å filme med nikon også, men mine erfaringer med det har vært heller dårlige og derfor vil jeg prøve med i canon verden.

 

I første omgang lurer jeg på hvor mye et 2 år gammelt nikon d90, tokina 11-16 f 2,8, nikkon 50 f1.8, speedlight sb 900, nikkor 18-105 og nikkor 55-200 5.6 vil være verdt og er det lurt å selge det samlet eller hver for seg?

 

Håper på raske svar. Tusen takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta en titt her, så får du en ide. Du får vanligvis bedre pris og mindre problem med å selge om du selger enkeltvis.

 

Video på Canon er vel ikke vesentlig mer brukervennlig enn de nyeste Nikon-variantene, vil du ha systemkamera som er godt på video ville jeg sett på Panasonic eller Sony A33/A55.

Lenke til kommentar

takk for svar. Angående brukervennlighet vil jeg nesten si det er ett fett med tanke på at jeg lærer fort, men jeg tenkte mer angående rolling shutter og jellyeffekt. Denne har jeg klart å oppnå maksimalt med mitt nikon d90, og dette er ikke ønskelig. Håndholdt med canon syns jeg ser mye bedre ut, og jeg vet at mye som ligget på nettet er filmet med såkalte rigger, men også når det kun er filmet med kamerakroppen og objektiv så ser det bedre ut enn nikon. Men ellers takk for svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...