Gå til innhold

jeg skal ha vannkjøling på et 9800pro kort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm, jeg kunne også tenkt meg vannkjøling på Radeon-serien...men som dere sier, så er det denne forb*nnede shim'en som er problemet, jeg tenker da på vannkjøling av 9700-kort, eller 9600/9500-kort... Noen som har noen erfaringer, eller web-sider hvor det står noe om vannkjøling av radeon-kort?

Lenke til kommentar

Tenkte å vannkjøle 9800'n min og, hvilke vannblokk anbefales? Jeg kjøpte en Koolance blokk, men når jeg tar på slangenog klemme så løftes blokken opp av gpu kjernen, Microplex anbefalte meg å bøye vann'pluggen' på elementet, men jeg er litt skeptisk.

 

Hvilke vannblokk bruker du 'Snekker'n'?

 

Vil vann temp'n stige merkbart når du ligger til 9800 kortet, jeg har vann på cpu og chipset, vet at 9800 produserer en god del varme.

Lenke til kommentar
Tenkte å vannkjøle 9800'n min og, hvilke vannblokk anbefales?  Jeg kjøpte en Koolance blokk, men når jeg tar på slangenog klemme så løftes blokken opp av gpu kjernen, Microplex anbefalte meg å bøye vann'pluggen' på elementet, men jeg er litt skeptisk.

 

Hvilke vannblokk bruker du 'Snekker'n'?

 

Vil vann temp'n stige merkbart når du ligger til 9800 kortet, jeg har vann på cpu og chipset, vet at 9800 produserer en god del varme.

 

Jeg bruker Magnum blokker på cpu,gpu og nb i tillegg har jeg vannkjøling på diskene, har da en vanntemp ut fra blokkene på 35 grader akkurat nå da er romtemp på 27 grader og viftene på rad kjøres lydløst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...