KaiZer_ Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 har hovedkortet mitt sdram eller ddr ram ? jeg har hovedkort MSI-6330 Grunnen er at jeg skal ha nytt hk og har lyst til og beholde mine gamle ram Brikker :smile:
Jannis-15 Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...ID=&GrpID=&s=sr HK benytter seg av PC100/PC133 SDRAM. Mvh: Jan Erik
MrLee Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 jeg ville satset på å kjøpe DDR ram, et SD ram HK er ikke noe å satse på, spesielt hvis du skal kjøpe nytt...det er lite fremtidsrettet...
b-real Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 jeg ville satset på å kjøpe DDR ram, et SD ram HK er ikke noe å satse på, spesielt hvis du skal kjøpe nytt...det er lite fremtidsrettet... Støtter det forslaget. Prisene på SDram skal vist etter ryktene gå kraftig opp i nermeste framtid, så DDR er nokk det beste alternativet
Sirillion Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 Må si meg enig med MrLee her, skal du først investere penger i et nytt hovedkort kan du likegodt bruke litt ekstra og kjøpe DDR-Ram også. Grunnen til det er som MrLee sier, at du vil få et mye mer fremtidsrettet system. Og det trenger ikke koste skjorta heller. Priseksempel 1 : nForce2 + 512 Geil DDR400 = 1.870,- Hovedkort Minne Priseksempel 2 : VIA KT333 + 256 Geil DDR333 = 947,- Hovedkort Minne Det kommer selvfølgelig ann på hvor mye minne du ønsker å ha. Eksempel 1 er jo klart det kraftigste og mest fremtidsrettede systemet, mens eksempel 2 er noe av det billigste du kan få av DDR uten at det går ut over ytelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå