Gå til innhold

Videokamer som er bra i mørket


Anbefalte innlegg

Har planer om å kjøpe videokamera, der prisen kan ligge i fra rundt 4000,- til max 8000,- ca og gjerna at det filmer tålig bra i mørket.

 

Kva kan anbefalast?

 

Er jo stor-fan av Canon, men er heilt klart åpen for det meste, og hadde i grunn slått meg til ro med å gå for Panasonic HDC-SDX1, men fant ut det var eit kamera som ikkje var lett å oppdrive her til lands.

 

Har også sitt litt på Canon LEGRIA HF M32.

Endret av Hellhammer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt HF S200 selv og det er ikke noe særlig spesielt bra i mørket. Tror samsung og noen andre har kameraer nå med baklyst sensor som skal være gode i mørket. Mulig det er noen CCD-kameraer også som er gode, men mulig de er dyrere. Panasonic har jeg også hørt mye bra om.

 

I teorien skal du ha et kamera med så stor sensor som mulig. Altså ikke noe Sanyo/Chinajalla med 1/16"-sensor osv.

Lenke til kommentar

Det var i grunnen litt synd :( Jeg har selv HF-S100, og jeg trodde jammen meg at de hadde klart å forbedre litt på den nye modellen. Hvis du skal ha noe bedre må du nok se på Panasonic HDC-TM700 eller eventuelt en brukt HDC-TM300. I følge testene skal faktisk TM300 være litt bedre i lav belysning enn TM700.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...