Gå til innhold

BK:Gaming


Nakmus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tok det bare tilfeldig da jeg lekte meg litt med kameraet

 

Det er rimelig tydelig. Typisk snapshot som ikke hører hjemme i bildekritikken.

 

Må si meg uenig med deg der, sn0dig.

Det ble tross alt et godt bilde, og det er jo det som teller, spør du meg.

 

Alt med bildet var tøft, bortsett fra kanskje at det ikke var noen spill på skjermen. :p

 

Jeg sier 8/10.

Lenke til kommentar

Unnskyld, men du kan ikkje sei at dette er 9/10. Det er eit bilete av ein blikkboks framfor ein dataskjerm, med veldig kjedelig lys. Det er urealistisk med såpass kvitt lys på boksen, samtidig er det og meir fokus på boksen enn på sjølve gaminga/skjermane. Når du seie dette er 9/10, må du meine dette er eit av dei beste bileta du har sett, noko som betyr du ikkje har sett mange bilete. Bilete er heilt OK, men det gjer meg ingenfølelsar eller reaksjonar. Det er heller ikkje serlig bra teknisk. Blir respektlaust mot gode fotografar å kalla dette 9/10.

[/rage]

 

Når det er sagt så er det eit heilt ok bilete, men eg ville fått med ein som faktisk speler, og fokusert meir på spela enn boksen.

Endret av ÅdneD
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Unnskyld, men du kan ikkje sei at dette er 9/10. Det er eit bilete av ein blikkboks framfor ein dataskjerm, med veldig kjedelig lys. Det er urealistisk med såpass kvitt lys på boksen, samtidig er det og meir fokus på boksen enn på sjølve gaminga/skjermane. Når du seie dette er 9/10, må du meine dette er eit av dei beste bileta du har sett, noko som betyr du ikkje har sett mange bilete. Bilete er heilt OK, men det gjer meg ingenfølelsar eller reaksjonar. Det er heller ikkje serlig bra teknisk. Blir respektlaust mot gode fotografar å kalla dette 9/10.

[/rage]

 

Når det er sagt så er det eit heilt ok bilete, men eg ville fått med ein som faktisk speler, og fokusert meir på spela enn boksen.

 

Så du er så fisefin at du kan gå rundt å bestemme hva andre skal stemme? Er du mora mi kanskje? Det kalles smak og behag. 9/10 sier jeg uansett. Og det gjør meg ikke automatisk respektløs mot andre gode fotografer. :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...