Gå til innhold

Slettet reg-fil, får ikke installert program!


Anbefalte innlegg

har virkelig havnet i noe trøbbel her.......

 

jeg slettet en registreringsfil for et program også når jeg skulle installere programmet på nytt, så får jeg beskjed om at jeg kan ikke installere programmet siden den allerede ER installert! problemet er at når jeg drar til kontrollpanel -> prgrammer og features -> ser etter programmet, så er den BORTE! og ikke er det uninstall.exe i mappen til programmet heller..... jeg MÅ få installert programmet på nytt ellers får jeg ikke brukt programmet jeg har betalt for i det hele tatt!

 

hva gjør jeg nå?! må jeg slette ALT av registreringsfiler manuelt? har slettet sikkert 50 allerede, men det tar aldri slutt! finnes det program som kan hjelpe meg..?

 

har rotet det skikkelig til nå ja :(

Endret av lknight
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har virkelig havnet i noe trøbbel her.......

 

jeg slettet en registreringsfil for et program også når jeg skulle installere programmet på nytt, så får jeg beskjed om at jeg kan ikke installere programmet siden den allerede ER installert! problemet er at når jeg drar til kontrollpanel -> prgrammer og features -> ser etter programmet, så er den BORTE! og ikke er det uninstall.exe i mappen til programmet heller..... jeg MÅ få installert programmet på nytt ellers får jeg ikke brukt programmet jeg har betalt for i det hele tatt!

 

hva gjør jeg nå?! må jeg slette ALT av registreringsfiler manuelt? har slettet sikkert 50 allerede, men det tar aldri slutt! finnes det program som kan hjelpe meg..?

 

har rotet det skikkelig til nå ja :(

 

Hei,

 

Du kan se om du får opp programmet i Windows Installer Cleanup Utility og slette det derfra. Det finnes en link på denne siden: http://clubhouse.microsoft.com/Public/Post/3d3db81c-a4a7-4d34-869e-a5a95714baa7

 

Hvis du bruker Windows Vista eller Windows 7 må du kjøre det som administrator.

 

Mvh.

Werewolf85

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...