Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mal; Er han/hun interesser, evt. har jeg sjans?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Synes tråden her er genial, bare drit i alle hateren, er egentlig bare unødvendig og komme med masse kommentarer om at dette er allmennkunnskap og at alle kan det! hvis alle kunne det så burde vel det ikke finnes noen tråder om Hvordan få den jente? Liker henne meg?.. så det er ganske overbevisende at ikke alle kan det, den tråden her kommer til og hjelpe mange hvis den utvikler seg positivt og ikke negativt. Alle dere gutter som er der ute og syntes at dere er stygge, neste gang dere ser dere selv i speilet, så tenk litt hva dere kan gjøre for dere selv!

 

syntes du at du har for mye kviser? kjøp en kvisekrem da! syntes du at du er for lubben? begynn og tren! noen av disse er enkle ting for og forbedre selvtilliten din!

 

De fleste får dårlig selvtilit da andre sier nedlatende ting om dem, prøv og ignorer disse og ta til dere alle de gode istede selvom det kanskje bare er engang i uken at du får en positiv kommentar, så tenk godt over denne og pris deg lykkelig for at du ihvertfall fikk 1 og ingen.

 

Skjønner godt at de fleste her blir deprimert når verden går dem imot, veit om mange som har hatt det sinnsykt tøft i livet sitt, inkludert meg..kan si så mye som far døde i 6.klasse. ca 1 måned før det tok søstra til en venn av meg selvmord, så i 10. tok broren til bestevennen min livet sitt, 2 andre gode venner av meg mistet moren sin i 8. og 1vgs, så dere fleste har det ganske bra ;) prøv og bare finn ett lyspunkt i livet deres og fokuser ordentlig på dette! Dere hører det nok ofte men det værste du kan få av en jente er ett nei! og du tenker: jaja, det var den fineste jenta i hele verden jeg kommer aldri til og få noe bedre? sannsynligvis siden hun sa nei så tyder det på at hun ikke er den perfekte for deg ;) å at det venter en annen enda bedre jente rett rundt neste sving :D

 

Mann dere opp litt og ta iniativ oftere, kanskje du får 9 nei og 1 ja, ihvertfall så fikk du 1 ja, prøv og lær av feilene dine, tenk igjennom hva du gjorde galt.

 

Ikke at jeg skal leke noen jævla guru her ass, å jeg var selv håpløs før slik alle var (bortsett fra de uberkule selvdiggerne, som egentlig bare er drittsekker) om du ikke er enda, ta til dere all informasjonen dere klarer.

 

når du begynner og feste blir alt mye lettere og du kan sleppe deg litt løs fordi du er påvirket av alkohol slik som alle andre, men husk at du ikke burde dra den for langt får hvis du er den råeste fest personen i hele verden og jentene digger deg på dansegulvet, du havner i senga med 100 vis av dem, men neste dag så skjønner de virken slask du er som bare sitter foran pc din og ikke gjør annet..

 

Det lønner seg og vokse litt baller og spørre jenter mann aldri har snakket med før, for det første kan du gi det beste første intrykket av deg ;) henne veit ikke noen om det fra før, så hun kan lære og kjenne deg istede for 30 stk fra der du bor som forteller henne hva du har gjort og alle ryktene rundt, sjangsene er mye større da for at hun ikke mister interessen for deg da hun kjenner den virkelige deg og ikke deg fra oslo hvor du har blitt mobbet hele livet ditt f.eks

 

Lykke til ;)

Endret av R3pulsive
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ærlig talt folkens, det finnes da ingen fasit på hvordan man "får en jente/gutt"

Å være seg selv; det er det viktigste, mener nå jeg. For hvis du ikke kan være deg selv rundt den du liker, da baserer du alt på en løgn. Alle er forskjellige!

eks:

"Om hun driter seg ut; mister matpakken sin så den velter på gulvet, (og det bare er du som ser det), så kan du mobbe/erte/disse hun for dette ved senere matpauser."

Jeg hadde ikke likt det, hadde bare syntes det var irriterende.

Men andre igjen liker det, kanskje?

 

Smil, slapp av, og ikke prøvå være noen andre

Er det meningen det skal være dere to, så blir det dere to ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ærlig talt folkens, det finnes da ingen fasit på hvordan man "får en jente/gutt"

Å være seg selv; det er det viktigste, mener nå jeg. For hvis du ikke kan være deg selv rundt den du liker, da baserer du alt på en løgn. Alle er forskjellige!

eks:

"Om hun driter seg ut; mister matpakken sin så den velter på gulvet, (og det bare er du som ser det), så kan du mobbe/erte/disse hun for dette ved senere matpauser."

Jeg hadde ikke likt det, hadde bare syntes det var irriterende.

Men andre igjen liker det, kanskje?

 

Smil, slapp av, og ikke prøvå være noen andre

Er det meningen det skal være dere to, så blir det dere to ;)

 

Det finnes ingen fasit på svaret, nei, men det har jeg heller aldri sagt. Og hvem har sagt at førsteposten min strider i mot det å "være seg selv"? Jeg har prøvd å komme opp med tips til hvordan man skal være (slik jeg skriver) det beste av seg selv, jeg sier ikke at man skal oppføre seg som en løgner, eller som en fyr med personlighetsforstyrrelser.

 

Matpakke-eksempelet var selvfølgelig bare et eksempel på å skape intern humor, noe som er (uansett hva du tror) Gull. Og, ja, andre enn deg liker det.

 

Du sier sånn mamma gjorde da jeg var tretten og skulle på min første fest: "Vær deg selv og smil", og andre klisjegreier som det siste drite du kommer med. Mener du at innestengte person A, som bare hører på metallmusikk bakerst i klasserommet, og som aldri tørr å snakke med en jente, skal håpe på at det en dag skal komme en jente bort til ham for å spørre om de kan bli kjærester?

 

"Å være seg selv" betyr ikke nødvendigvis at man må leve statisk og uforandret livet gjennom! Å forandre klesstil, å sosialisere seg, og gjøre slik at man ser best mulig ut, strider ikke i mot å "være seg selv".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er en flott tråd for de som har dårlig erfaring eller usikker når det gjelder kjærlighetverden. Kall det "Dating for Dumbies", eller hva dere vil. 60 + bør og nærmere 8k views burde uansett si sitt!

 

"Vær deg selv" er bare et utrykk for å ikke være en person du ikke er. Hvis du prøver å være lik Brad Pitt og dette passer deg perfekt, er ikke det deg da? Tipsene i tråden prøver bare å få fram det beste i oss. Dette er kanskje ting vi ikke har oppdaget selv, eller tror er irrelevant/utenfor vår komfort-zone.

 

 

Masse creds til HowT!!

Lenke til kommentar

Kan dette være typiske tegn på at hun er interessert i meg?

 

1. Hun pleier å fikle med håret mitt.

2. Hun smiler alltid til meg, når vi møtes.

3. På 10. klasseturen spurte hun meg om vi skulle legge oss, selvom hun har veldig mange andre gutte venner.

 

Men et lite dilemma, jeg er god venn med henne, så vil ikke ødelegge vennskapet for å finne ut om hun er interessert i meg eller ikke, noen som vet om en måte jeg kan gjøre det på??

Endret av Chillin123
Lenke til kommentar

Kan dette være typiske tegn på at hun er interessert i meg?

 

1. Hun pleier å fikle med håret mitt.

2. Hun smiler alltid til meg, når vi møtes.

3. På 10. klasseturen spurte hun meg om vi skulle legge oss, selvom hun har veldig mange andre gutte venner.

 

Men et lite dilemma, jeg er god venn med henne, så vil ikke ødelegge vennskapet for å finne ut om hun er interessert i meg eller ikke, noen som vet om en måte jeg kan gjøre det på??

 

Det er vanskelig å avgjøre om hun er interessert i deg, men du må se an på helheten. For meg er det vanlig at folk smiler og fikler med håret, men allikevel betyr det ikke at de er seksuelt interessert.

 

For å virkelig kunne se om jenter er interessert i deg, trenger du mye erfaring(og nei, ikke tre dager, men måneder og år). Hvis du ikke orker å vente så lenge, kan du bare prøve å kysse henne. Da får du nok svaret ditt

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan dette være typiske tegn på at hun er interessert i meg?

 

1. Hun pleier å fikle med håret mitt.

2. Hun smiler alltid til meg, når vi møtes.

3. På 10. klasseturen spurte hun meg om vi skulle legge oss, selvom hun har veldig mange andre gutte venner.

 

Men et lite dilemma, jeg er god venn med henne, så vil ikke ødelegge vennskapet for å finne ut om hun er interessert i meg eller ikke, noen som vet om en måte jeg kan gjøre det på??

 

Det er vanskelig å avgjøre om hun er interessert i deg, men du må se an på helheten. For meg er det vanlig at folk smiler og fikler med håret, men allikevel betyr det ikke at de er seksuelt interessert.

 

For å virkelig kunne se om jenter er interessert i deg, trenger du mye erfaring(og nei, ikke tre dager, men måneder og år). Hvis du ikke orker å vente så lenge, kan du bare prøve å kysse henne. Da får du nok svaret ditt

 

Tror ikke det er så lurt å prøve å kysse henne, men skal prøve å snakke en god del med henne (som jeg gjør fra før av) Men prøve å små flørte litt, å se om hun gjør det tilbake.. :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror ikke det er så lurt å prøve å kysse henne, men skal prøve å snakke en god del med henne (som jeg gjør fra før av) Men prøve å små flørte litt, å se om hun gjør det tilbake.. :D

 

Ikke for å være helt "party pooper" her, men du har nok havnet i vennefella for lenge siden.

 

 

DAMN, Noen ide for hvordan jeg kan prøve å få det til noe annet??

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

VGS1 her. En venninne av en i klassen min, kom random bort til meg og begynte å ta initiativ. Det skjer generelt ikke ofte at jenter går bort til gutter. Hun sa også at gutter oppsøkte henne, ikke omvendt... Noe som betyr at dette er et unntak? Men venninen hennes igjen (hun i klassen min), så at hun var litt spesiell, og at det at hun tar initiativ ikke var uvanlig. Begge to driver å fniser og tuller foran meg om hvem jeg er interessert i osv...

 

Tuller de med meg, eller er en av dem interresert?

Lenke til kommentar

*langt innlegg*

 

 

 

 

 

Takk med den fine tråden, det er de veiledningene som jeg ønsket meg, jeg er forelsket i ei jente klassen men hun vil ikke ha meg, jeg håper at jeg kan bruke de tipsene som du har og jeg håper at det påvirke jenta! ellers dør jeg!

Endret av Runar waits for alice
Fjernet sitat av langt innlegg.
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tror ikke det er så lurt å prøve å kysse henne, men skal prøve å snakke en god del med henne (som jeg gjør fra før av) Men prøve å små flørte litt, å se om hun gjør det tilbake.. :D

 

Ikke for å være helt "party pooper" her, men du har nok havnet i vennefella for lenge siden.

 

 

DAMN, Noen ide for hvordan jeg kan prøve å få det til noe annet??

 

 

 

Det er god sjans for att hun liker deg også, jeg er jente selv og hadde en guttevenn som jeg var interesert i. det ble alldri noe for ingen tok intiativ med den andre, men senere fant jeg ut at han likte meg og da. viss hun velger deg forann andre og flørter litt med deg kan det være. men mange jenter liker ikke gutter som går rundt grøten! prøv deg litt på henne, ikke kyss henne, men kansje masser henne, sitt inntil henne eller noe slik. Og ha mye blikkontakt:) viss du ikke tårer så kan du si noe ganske direkte til ho men ikke for direkte heller face to face eller på facebook, kommer ann på vor utadvent hun er med slikt.. :p Men prøv deg før det er for sent, å ikke gå rundt gørten for all del!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har møtt en supersøt jente og jeg er forelska som bare rakkern. Har snakket en del med jenta, vært med henne hjem to ganger (ingen "sexual innuendos" overhodet, bare fordi det var hyggelig og passet for oss begge), og hun har gjort det helt klart at hun er interessert i meg også.

 

Dvs, kroppskontakt til en viss grad, forslag om å gjøre masse greier sammen som å trene sammen, sitte etter skolen og gjøre lekser, være med på fest etc. I tillegg har vi tekstet en del frem og tilbake.

 

Men, plutselig, for ca. en uke siden begynte hun å ignorere meg. Sier hei hvis vi møtes i gangen på skolen, men ikke mer enn det. Svarte ikke på en melding jeg sendte på facebook (kan være pga andre årsaker, har ikke prøvd igjen). Har også møttes de to siste dagene (tilfeldig) når vi er ferdig med skolen fordi vi begge hadde tenkt til å gjøre lekser, men hun har bare sittet med venninnen sin og ut av omtrent fire ting hun har sagt til meg når vi har sittet ved det samme bordet og gjort lekser, har to av dem vært lite hyggelige.

 

Hva er det hun vil..? Og hva burde jeg gjøre? Burde jeg konfrontere henne og spørre om jeg har gjort noe upassende eller noe som hun har oppfattet som slemt?

 

Postet av anonym: c07d3a54c3b0888a422baa7e144e357f

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...