abene Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 Zotac lanserer lette mini-PC-er med Fusion innenbords. Les mer
Revox Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 (endret) "Videre er maskinene utstyrt med skjermkortet Radeon HD 6130" Er ikke hele poenget med Fusion at denne grafikkdelen er intregrert i prosessorene? Endret 5. januar 2011 av Revox
Simen1 Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 Abene har nok misforstått. Radeon 6130 er navnet på grafikkdelen av prosessoren. Det er ikke et løst skjermkort eller en del av hovedkortet. Uansett, pris og spesifikasjoner er igjen utrolig fristende. Jeg føler meg som unge i godteributikken. Jeg vil ha alle de nye Fusion-produktene jeg har sett til nå. Problemet er bare å velge.
hvakrg Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 Ser lovende ut dette ja, men ser ingenting i spesifikasjonen om IR-reciever, noe som isåfall er ett stort minus. Skulle gjerne sett en integrert Imon reciever i denne. Er også spent på hvor stillegående den er.
Imsochobo Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 trenger ruter, fusion ser ut som kan være løsninga. når jeg får meg en dedikert cisco ruter i hjemmen så blir nok dette streaming boks for dama.
bIsk0p Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 Hva er poenget med boksen uten minne og harddisk? Kan den brukes uten eller er det for at folk skal kunne velge selv?
hvakrg Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 Det er nok pga at du skal kunne velge HD og minne selv ja. En flott løsning etter min mening ihvertfall. Ellers så vet jeg ikke hvor godt Fusion egner seg som router, er den ikke begrenset til en PCI-E bus?
friskies Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 Stilig! Ser ut som en blu-ray spiller fra Bang & Olufsen :!:
Revox Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 Hva er poenget med boksen uten minne og harddisk? Kan den brukes uten eller er det for at folk skal kunne velge selv? Var den utgaven som interesserte meg umiddelbart. Kline inn godt minne og en rask SSD så har man en knakanes liten mediamaskin.
Din_Laban Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 Samme her. De ser faktisk pene ut også. Lurer bare litt på støyen fra disse.
doofus Skrevet 13. januar 2011 Skrevet 13. januar 2011 Denne var spennende, noe som vet om det er en TOSLINK utgang på denne? Ser ut som om det kan være det ved siden av HDMI pluggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå