Gå til innhold

E-post sjekking på 6610


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prazor, hvorfor ikke heller kjøpe T610? den er ikke mye dyrere og den har større skjerm, bluetooth, innebygget kamera, og innebygget email...

 

Vet ikke helt hvorvidt jeg har bruk for kamera og bluetooth. Og når denne e-post klienten vistnok skal funke så tror jeg den duger.

 

T610 koster en tusenlapp mer, og det er en tusenlapp for mye for min lommebok å bruke på en mobil.

Dersom noen selger en slik til meg for 3000 så kjøper jeg den gjerne.

 

De fleste mobiler nå til dags har mail-klient, untatt mobilene fra Nokia.

Siemens M55 koster det halve av T610 (verdens tregeste java-mobil) og støtter både POP3, IMAP4 og SMTP :smile:  

M55 har ca 2MB minne, såvidt jeg vet har 6610 bare rundt 700Kb.

Har hatt X antall siemens mobil hittil og begynner å bli mer eller mindre lei av siemens.

Nokia er mer lettvindt i bruk (eller..?) noe jeg er ute etter. 6610 har også en noenlunde større display enn m55 også..

 

Argumenter gjerne imot! ;)

Lenke til kommentar

6610 pluss: større display, radio, bedre java (bortsett fra dårligere støtte for ICQ/MSN-applikasjoner)

 

M55 pluss: mail-klient, 3x mer minne, mer stabil software (som til og med kan oppgraderes selv, Siemens legger jevnlig ut ny software/firmware).

 

 

Vet ikke hvilke Siemens-mobiler du har hatt dårlig erfaring med, men de nye (SL55, M55) er i allefall meget bra mobiler. Synes Siemens er mye enklere å bruke i og med at de har voice control, hurtigtaster og meny man kan endre. Man kan starte hvilken som helst funksjon med ett tastetrykk, enklere kan det ikke bli. På Nokia må man inn i menyer og bla seg frem til funksjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...