allyse Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Installerte nettop Windows XP pro. med SP1a. Etter noen dagers bruk bruker pluterslig et år å starte opp. Bare står og står og står til den plutserlig funker feilfritt. Et annet problem er noen ganger "låser" exploreren seg på 100% cpu load og jeg må reboote. Lurer på om jeg skal gå tilbake til 2k jeg
laPANTHA Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Vi slenger vel ikke dritt om et OS som har oppetid på et år vel?
rvenes Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Tok det virklig eit år? Var SP1 for xp kommet for eit år sida? NEI.... du bør reboote etter sånne installasjoner.
erikstein Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 funker helt perfekt her. Dog så sover maskina om natta, men allikavel.
Ed_Solheim Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 Dette har jeg vørt borti før.... Har du M$ Messenger innstallert/aktiviser (eller var det de-aktivert?) ? Søk på forumet etter dette - jeg fikk hjelp en gang tidligere p.g.a Messenger tull... men jeg husker ikke hvordan man fixer det..
Desdichado Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 du bør reboote etter sånne installasjoner. Tror nok han har rebootet et par ganger siden den gang han la inn XP ja... Det er noe i det Ed_Solheim sier (Messenger). Når du deaktiverer dette i XP så bruker OE "griselang" tid på å starte opp. Har du deaktivert OE? des,OUT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå