Gå til innhold

apple ipod


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fry, virker rart dette her, får når jeg bestilte min iPod fikk jeg et nummer så jeg kunne sjekke hvor iPoden min var. Hos meg brukte de ca. 4 dager på å lage greien, og 4 dager på å sende den fra Taiwan (?)...

 

Men du sier de har sendt den NÅ? jaja, orker ikke en diskusjon

Lenke til kommentar

Noen med 2nd gen ipod som ikke har inngravering? Lurte på hvor lang tid det tar etter at produktet ble sendt (shipped) til det kommer frem.

 

Fry: Du har tatt med Zipcode og ordrenr for å sjekke ordre statusen? :p Det har du sikkert. :shrug: Og hvis ikke så gidder de sikkert ikke å sende ordrestatus priv så utrolig mange ganger, når man kan gjøre det mye enklere ved å sjekke statusen på sia dems. :roll:

 

PS!

Order Status Hvis du ikke viste det ;)

Lenke til kommentar
Jeg valgte BankTransfer da jeg bestilte å har betalt men jeg vet ikke om jeg gjorde det rett.

Jsg skrev det nummeret jeg fikk som melding med betalingen, altså, jeg skrev slik:

Bibit nr: xxxxxxxxxx

 

Tror dere det går an?

 

jeg gjorde nå det...tok 14 dager for meg.

Lenke til kommentar
sendt dem to mailer og de har sendt den nå, men huff så treige de er , jeg er tydligvis ikke prioritert

 

Bestillte min 15gb ipod på apple.no 07.07.03 . Ordre status er at den er sendt 18.07.03. Så jeg får den om kun kort tid :D :D

 

På akkuratt samme tid sente de min også :p Neste uke tirsdag sto det at den skulle komme hvis alt gikk etter planen.

Lenke til kommentar

fikk den i dag :D:D

 

meen kom opp en feilmelding når jeg skulle overføre noen sanger med audiblemanager: Audio programs in MP3 format are not supported by Apple Ipod. Those program were not added to your transfer list.

Apple Ipod supports audio only in Format 2, Format 3 and Format 4.

 

Noen som har vært borti denne feilmeldingen? var en helt vanelig mp3, det var ikke noe problem å overføre samme sangene med musicmatch

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...