Bramnar Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Temperaturen som visest i bios når en har bios 14 er en korrekt eller er den for lav? Synes sjølv at den virker litt lav
mr x Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 er bare og prøv et annet proz får og se om det stemmer speedfan,eller har ikke a-bit noe som heter Winbond Hardware Monitor. http://www.almico.com/speedfan405.exe se på driverplata som fulkte med hovedkortet ditt.
Bramnar Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Skrevet 3. juli 2003 Eg trodde det programmet visst det samme som biosen eg ?
Roskov Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 temperaturen viser riktig i versjon 14 av bios, i tidligere versjoner har den vært for høy... står noe i readme /faq som fulgte med bios update om dette.
mr x Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 hva er temp3 i speedfan? mmm..bruker du speedfan 4.01 ? på temp 2 har jeg cpu"(man kan forandre på dette)som viser 41 grader på temp 1 har jeg hovedkortet mitt som viser 32 grader på hd 1(hardisken) som viser 26 grader jeg har ingen temp 3,kansje du har ei kabinettvifte som er koblet til hovedkortet ditt...
Npt Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 eneste som er koblet til hk er nb fan og cpu fan. bruker nyeste versjon som er 4.05 eller noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå