danfredr Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Hei. jeg skal laste ned RedHat Linux 9 men hva er forsjellen på shrike-SRPMS-disc1.iso :o OG shrike-i386-disc1.iso ? :o
|FSK| Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Har jeg forstått det riktig er srpms bare pakkene som er med i i386, slik at du må innstalere alt selv. Så i386 er nok mest sannsynlig den du skal ha.
danfredr Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Skrevet 3. juli 2003 med shrike-SRPMS-disc1.iso kunne jeg ikke instalere fra startup eller MS-DOS. det var ingen filer i Windows som kunne åpnes så jeg tenkte det var får å opdatere fra en anne Linux versjon.
MarcelSB Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Hvis du har en Intel eller AMD prosessor er det i386 versjonen du skal ha. i386 står for arkitekturen på prosessoren din (ix86) Linux CD'ene brenner du så på cd som image før du rebooter maskina med CD'en inni. Husk at BIOS må være innstilt på å boote fra CD :wink: MarcelSB
danfredr Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Skrevet 3. juli 2003 Det vat jeg :wink: men i morgen så skal søskenbarnet mitt komme med Mandrake Linux 9.1 men TAKK FÅR SVAR
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå