Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Smaker all sæd salt?


Vetle96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dude... Du skal ikke lure på hva all sæd smaker, og heller ikke spise din egen.

 

Fordi? Om han har lyst til det må han da få lov?

 

Hadde det vært hydrogencyanid det var snakk om, skulle jeg vært enig med deg, men dette er ikke farligere enn at han skal få spørre ivei vel?

 

Har dog ikke svaret til dette. (Er på sett og vis litt glad for det :p )

Lenke til kommentar

Etter min mening, så er det visse ting man ikke lurer på og gjør.

Det fikk jeg med meg. Men du svarte ikek på hvorfor du mener det.

 

Fordi det er direkte ekkelt å spise sin egen sæd.

 

Ja, du syns det - det betyr dog ikke at alle (TS) syns det.

 

Folk har forskjellige meninger, og mye av hva folk gjør/mener kan du (og jeg for denslags skyld) finne direkte avskyelig.

Det betyr dog ikke at de ikke skal gjøre det :)

Lenke til kommentar

Etter min mening, så er det visse ting man ikke lurer på og gjør.

Det fikk jeg med meg. Men du svarte ikek på hvorfor du mener det.

 

Fordi det er direkte ekkelt å spise sin egen sæd.

 

Ja, du syns det - det betyr dog ikke at alle (TS) syns det.

 

Folk har forskjellige meninger, og mye av hva folk gjør/mener kan du (og jeg for denslags skyld) finne direkte avskyelig.

Det betyr dog ikke at de ikke skal gjøre det :)

 

Ja, jeg forstår at jeg kanskje formulerte meg litt feil på starten. Det jeg mente å få fram var at det var min mening om emne. ;)

Lenke til kommentar

Vanilje (stang, ikke sukker) og blåbær skal visst også ha positiv effekt på smaken har jeg blitt fortalt. Men for mye blåbær kan visst også sette farge så ikke overriv, guttaboys.

Mørk sprit, benozodiasiepaner og cannabis gir visstnok negativ smaksendring så hold dere unna det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det viktigste å unngå i slike emner er å gjøre alle spørsmål til normdiskusjoner. Trådstarter spør hvordan det smaker, ikke om man skal smake. Det kan man diskutere i andre tråder, dersom man på død og liv føler for å fortelle verden hvordan man skal leve sitt liv.

 

Selv er jeg som kjent tilhenger av Kardemommeloven. Den sier "Du skal ikke plage andre", ingenting om at "Du skal ikke smake på din egen sæd".

 

En annen ting vi kan klare oss uten er moroposter av typen "Nei, det er bare din". En slik slettes.

 

Geir :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...